Οι προηγούμενες διοργανώσεις

Δείτε τους νικητές της προηγούμενης διοργάνωσης, καθώς και στιγμιότυπα από τις Τελετές Απονομής

Digital Media Awards 2020

PublicisGroupe/Zenith, ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Hellas Direct &δημίας ΕΡΤ οι μεγάλοι νικητές

Ενδιαφέρον Περιεχόμενο & αποτελεσματική Ψηφιακή Επικοινωνία στο επίκεντρο και εν μέσω της παν

Πραγματοποιήθηκε η απονομή των DIME Awards 2020, των επιχειρηματικών βραβείων που διοργάνωσε για 7η χρονιά το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications με στόχο να αναδείξει τις βέλτιστες πρακτικές στον απαιτητικό χώρο των Ψηφιακών Εκδόσεων.

Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν: η PublicisGroupe / Zenith ως «Digital Agency of the Year», η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ως «Digital Brand of the Year | Content & UX», η Hellas Direct ως «Digital Brand of the Year | Marketing & Advertising Services» και η ΕΡΤ ως «Digital Media Brand of the Year | Content & UX».

Αντίστοιχα, με Gold βραβείο τιμήθηκαν οι: 24 Media, Brainfood Media, Cosmote e-Value, ΕΡΤ Α.Ε., Hellas Direct, Initiative Media, ΠΑΕ ΠΑΟΚ, PublicisGroupe/Starlink, PublicisGroupe/Zenith και Τράπεζα Πειραιώς.

Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 35 experts των Digital Media με Πρόεδρο την Helen Konstantopoulos, Vice President, International Circulation & Development των The New York Times.

Η διοργάνωση τελεί υπό την αιγίδα του IAB Hellas.

Digital Media Awards 2020 Δείτε φωτογραφίες στο flickr

Οι Δηλώσεις των Μεγάλων Νικητών της Βραδιάς

Αντώνης Πασσάς, CEO, PublicisGroupe Ελλάδας και ΝΑ Ευρώπης
«Είναι ιδιαίτερα μεγάλη η χαρά, να βλέπουμε τα συστατικά μιας σύγχρονης, νεωτεριστικής, πελατοκεντρικής και τεχνοκρατικής κουλτούρας, που είναι η κουλτούρα μας τόσο της Zenith, όσο και του Ομίλου μας, να αποδίδουν καρπούς και να αναγνωρίζονται μέσα από αυτήν τη διάκριση. Μια διάκριση που ανήκει ξεκάθαρα στην προσπάθεια όλων των ανθρώπων της Zenith, οι οποίοι με τόση συνέπεια υπηρετούν αυτήν την κουλτούρα καθημερινά».

Αντιγόνη Γαλάνη, Chief Zenith Officer
«Η σημαντική αυτή διάκριση για τη Zenith αποτελεί μια ακόμα επιβεβαίωση ότι όταν υποστηρίζουμε πιστά και μεθοδικά τις αξίες μας, το αποτέλεσμα που δημιουργούμε ξεχωρίζει. Από τον αριθμό των βραβείων μας και την ανάδειξη μας σε Digital Agency of the Υear είναι φανερό ότι κατορθώσαμε ως ομάδα όχι μόνο να πετύχουμε τους στόχους των πελάτων μας, αλλά και τους στόχους που είχαμε θέσει εμείς για την εταιρεία μας. Γι’ αυτό με μεγάλη χαρά και περηφάνεια θέλω να δώσω πολλά συγχαρητήρια στην Ναταλία Αραβαντινού και σε όλη την digital ομάδα για τα εξαιρετικά αποτελέσματα και για τις βραβεύσεις που καθιστούν τη Zenith το The ROI Agency και Digital Agency of the Year».

Παναγιώτης Αρωνιάδης, New Media Director, ΠΑΕ ΠΑΟΚ
«Ένας ποδοσφαιρικός σύλλογος ανάμεσα στα μεγαλύτερα brands και τα κορυφαία Marketing Agencies της χώρας. Κι όμως, έχει πάψει να φαντάζει οξύμωρο, δεδομένου ότι ο ΠΑΟΚ έχει πλέον καθιερωθεί ως ο leader του ψηφιακού κόσμου στην Ελλάδα. Ο ΠΑΟΚ που ήταν το Digital Brand of the Year για το 2019 και διατήρησε τον τίτλο του για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά κόντρα σε πολλούς και πολύ άξιους αντιπάλους. Digital Brand of the Year και για το 2020, λοιπόν! Και είμαστε πολύ περήφανοι γι’ αυτό. Όπως περήφανοι είμαστε που το PAOK TV (Best Outstanding New Project) άλλαξε τα δεδομένα στον τηλεοπτικό χάρτη και που όλες οι δουλειές οι οποίες μας κράτησαν στην κορυφή αποτελούν δικές μας εμπνεύσεις κι εκτελέσεις από την αρχή ως το τέλος. Για το λόγο αυτό θέλω να ευχαριστήσω δημόσια τη διοίκηση του ΠΑΟΚ που μας παρέχει όλα τα εφόδια και την ελευθερία να δημιουργούμε ό,τι τρελό μας έρχεται στο μυαλό».

Ελίνα Νομικού, Head of Digital Media and Content, Hellas Direct
«Η χαρά μας για τη διάκριση Digital Brand of the Year είναι μεγάλη! Αρχικά επειδή είμαστε digital στο core μας, αλλά κυρίως επειδή τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής μοιράστηκαν τον ενθουσιασμό μας για τον τρόπο που βλέπουμε τα media και το περιεχόμενο. Η ασφάλεια σίγουρα δεν αποτελεί το πιο διασκεδαστικό ή ενδιαφέρον αντικείμενο – online ή offline– και αυτό ακριβώς θέλαμε να ανατρέψουμε. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλη την ομάδα της Hellas Direct για το #rethinkmentality, γιατί μόνο όταν φαντάζεσαι τα πράγματα διαφορετικά, μπορείς τελικά να τα αλλάξεις!».

Γιάννης Βουγιουκλάκης, CTO, ΕΡΤ Α.Ε.
«Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ, το ERTFLIX, δημιουργήθηκε με στόχο τις ανάγκες του σύγχρονου διαδικτυακού τηλεθεατή, να μπορεί δηλαδή να ψυχαγωγηθεί και να ενημερωθεί από όποιο ψηφιακό μέσο διαθέτει, εύκολα, γρήγορα και δωρεάν. Είχαμε στα πλάνα μας τον επανασχεδιασμό της πλατφόρμας από τη νέα τηλεοπτική σεζόν. Όμως, η πανδημία μας έφερε αντιμέτωπους με ένα project-πρόκληση και ευκαιρία ταυτόχρονα, που έπρεπε να υλοποιηθεί μέσα σε 2 εβδομάδες, τον Μάρτιο του 2020. Και έτσι έγινε! Κερδίσαμε το στοίχημα με τον εαυτό μας. Αναβαθμίσαμε τις υβριδικές και τις διαδικτυακές υπηρεσίες μας και φέραμε την πλατφόρμα ERTFLIX σε κάθε σπίτι, σε κάθε συσκευή (κινητά, ταμπλέτες, υπολογιστές, τηλεοράσεις, κ.λπ.). Δώσαμε στην πλατφόρμα μια εξ’ολοκλήρου άλλη μορφή, ένα εντελώς νέο layout, αυτή τη φορά πιο προσιτό, πιο εύχρηστο, με ευκολία στην πλοήγηση, με πλούσιο περιεχόμενο που προσφέρεται δωρεάν. Ταινίες, σειρές, ντοκιμαντέρ, παιδικά, αθλητικά και πολλά άλλα που ανανεώνονται καθημερινά. Με εφόδιο δύναμης αυτά τα βραβεία, ήδη έχουμε θέσει τον επόμενο στόχο μας, να γίνει η ψηφιακή πλατφόρμα ERTFLIX ακόμα πιο προσβάσιμη και πιο προσιτή στον πολίτη, με ακόμα μεγαλύτερη αξιοπιστία και ποιότητα εικόνας, και καλύτερο περιεχόμενο σε σχέση με τα ενδιαφέροντα, αλλά και τις τάσεις θέασης που προκύπτουν. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα του ERTFLIX, στη Διοίκηση της ΕΡΤ, τους κριτές του διαγωνισμού και τον απλό πολίτη που “αγκάλιασε” το εγχείρημα αυτό και συνεχίζει να μας το ανταποδίδει».

Digital Media Awards 2019

Βραδιά διακρίσεων για το οικοσύστημα των Ψηφιακών Εκδόσεων

Ψηφιακά Μέσα, Agencies και διαφημιζόμενοι, συναγωνίζονται αλλά και συνεργάζονται στον απαιτητικό χώρο των Ψηφιακών Εκδόσεων για το υπέρτατο «βραβείο»: Την προσοχή του καταναλωτή. Οι πρακτικές εκείνες που το πέτυχαν με δημιουργικό και καινοτόμο τρόπο, έλαβαν τις αμέσως επόμενες μεγάλες διακρίσεις: Τα βραβεία των Digital Media Awards, 2019.

Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Digital Media Awards 2019.

Απονεμήθηκαν την Τετάρτη 29/05/2019 σε μια λαμπρή Τελετή στο Μουσείου Οίνου τα Digital Media Awards’19, αναδεικνύοντας για 6η συνεχή χρονιά τις βέλτιστες πρακτικές στον απαιτητικό χώρο των Ψηφιακών Εκδόσεων. Τις συμμετοχές έκρινε Επιτροπή αποτελούμενη από 28 experts των Digital Media με Πρόεδρο τον Michael Iskas, Global President της The Story Lab και Board Director της Gleam Futures, ο οποίος τόνισε τη δημιουργικότητα και έμπνευση που είδε στα βραβεία της ελληνικής αγοράς.

Digital Media Awards 2019

Οι μεγάλες διακρίσεις

Τον τίτλο του Digital Agency of The Year σήκωσε η Tempo OMD Hellas, η οποία λαμβάνει τη συγκεκριμένη διάκριση για 3η συνεχόμενη χρονιά. Digital Publication of The Year αναδείχθηκε το neolaia.gr της Hangover Media, ενώ Digital Brand of The Year αναδείχθηκε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Τα Platinum βραβεία της βραδιάς απέσπασαν η Hangover Media και το neolaia.gr στην κατηγορία Ανάπτυξη & Διαχείριση Περιεχομένου για το έργο «φοιτητικές εκλογές 2018», η Phaistos Networks-glomex στην κατηγορία Ενίσχυση της Εμπειρίας του Αναγνώστη με το έργο «glomex-νέο premium Β2Β video οικοσύστημα», η Mindshare στην κατηγορία Ψηφιακή Επικοινωνία & Marketing με το έργο «COSMOTE - Robogirl - η ταινία» και η Tempo OMD Hellas στην κατηγορία Βέλτιστες Ψηφιακές Υπηρεσίες προς τους Διαφημιζόμενους με το έργο «Misko Χρυσή Σειρά». Αξίζει να σημειωθεί ότι τη λίστα των εταιρειών με τα περισσότερα βραβεία της διοργάνωσης ολοκληρώνουν οι εταιρείες Mindshare, Pixual, Πλαίσιο και Lidl Hellas, ενώ, ήταν χαρακτηριστική των νέων τάσεων που αναδύονται στον απαιτητικό χώρο των Ψηφιακών Εκδόσεων, η σημαντική παρουσία γενικότερα των διαφημιζόμενων στη λίστα με τους βραβευθέντες.

Τελετή σε ρυθμούς... εκλογών

Παρουσιαστής της βραδιάς ήταν και φέτος ο χαρισματικός Παναγιώτης Χατζηδάκης, ο οποίος καλωσόρισε τα στελέχη στον καλαίσθητο εξωτερικό χώρο του Μουσείου Οίνου. Στο πνεύμα των ημερών, ο Π. Χατζηδάκης έδωσε προεκλογικό ρυθμό στην παρουσίαση, καλώντας από το βήμα τους παρευρισκόμενους να πανηγυρίσουν για τα βραβεία και τους νικητές. Η βραδιά ολοκληρώθηκε με φαγητό, ποτό και networking σε μια όμορφη καλοκαιρινή βραδιά.

Michael Iskas, Global President, The Story Lab / Board Director, Gleam Futures

«Φεύγω γεμάτος έμπνευση»

Αποτιμώντας την εμπειρία των Digital Media Awards’19 και το επίπεδο των συμμετοχών, ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, Michael Iskas, δήλωσε εντυπωσιασμένος: «ήταν τιμή μου που ηγήθηκα της Κριτικής Επιτροπής των DIME Awards 2019 και είμαι εντυπωσιασμένος από την ποιότητα όλων των έργων που βραβεύθηκαν. Ήθελα να συμμετέχω στη διαδικασία των DIME 2019 για να εκτεθώ στις καλύτερες ιδέες και ταλαντούχους ανθρώπους στους τομείς των ψηφιακών μέσων, της διανομής περιεχομένου και της καινοτομίας marketing στην Ελλάδα, και φεύγω γεμάτος έμπνευση». Τόνισε επίσης ότι η Κριτική Επιτροπή είχε θέσει ως στόχο από την αρχή να αναζητήσει το δυνατό storytelling που κερδίζει τα κοινά στην ψηφιακή οικονομία: «Το βρήκαμε όχι μόνον στα έργα αυτά καθαυτά, αλλά και στον τρόπο με τον οποίο παρουσιάστηκαν και αναλύθηκαν σε εξαιρετικά δομημένες συμμετοχές». Έδωσε, τέλος, τα θερμά του συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές, υπογραμμίζοντας ότι ήταν όλες άξιες βραβεύσεις.

Νίκος Σύμπουρας, Tempo OMD Hellas

«Κουλτούρα δημιουργικότητας & συνεργασίας»

Ο CEO της Tempo OMD Hellas, Νίκος Σύμπουρας, σχολίασε τη μεγάλη επιτυχία της εταιρείας στη διοργάνωση: «Η για τρίτη συνεχή χρονιά ανάδειξη της Tempo OMD σε Digital Agency of the Year στα DIME Awards, είναι αποτέλεσμα συστηματικής επένδυσης στην ανάπτυξη των digital services, μιας εδραιωμένης πλέον κουλτούρας δημιουργικότητας και της στενής συνεργασίας με τους πελάτες μας. Πάνω απ’ όλα όμως, είναι αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς των ανθρώπων μας, που προσπαθούν καθημερινά για το κάτι παραπάνω, με αγάπη για τη δουλειά τους και τα brands που εξυπηρετούν. Ένα μεγάλο ευχαριστώ λοιπόν στην υπέροχη ομάδα της Tempo OMD, στους πελάτες μας που μας πιστεύουν, μας εμπνέουν και μας κινητοποιούν διαρκώς και στους συνεργάτες μας στα Μέσα που είναι πάντα εκεί για να στηρίζουν τις προσπάθειες μας».

Hangover Media

«Εστιάσαμε σε αναγνώστες και διαφημιζόμενους»

Σχολιάζοντας τις διακρίσεις της Hangover Media και του neolaia.gr, οι συνιδρυτές Γιώργος Γκριτζάλας και Νικόλας Μπαρδάκης, ανέφεραν: Γιώργος Γκριτζάλας: «Σε μία εποχή που η αγορά των publishers αντιμετωπίζει πολλές και διαφορετικές προκλήσεις, εμείς σαν Hangover Media εστιάσαμε στην ικανοποίηση των δύο διαφορετικών κοινών της κάθε ιστοσελίδας: τους αναγνώστες μας και τους διαφημιζόμενους, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Για τους πρώτους, εστιάσαμε στο πρωτογενές περιεχόμενο και το ρεπορτάζ, όπου ο θεσμός των DIME μας επιβράβευσε με το Platinum Award στην κατηγορία και για τους δεύτερους, αποφασίσαμε να διαφοροποιηθούμε από την υπόλοιπη αγορά και αναπτύξαμε μία mobile εφαρμογή με αρκετές λειτουργίες ιδιαίτερα χρήσιμη για τους φοιτητές, δημιουργώντας παράλληλα, ένα νέο, location-based διαφημιστικό κανάλι για τους πελάτες μας». Νικόλας Μπαρδάκης: «12 χρόνια μετά την ίδρυση του neolaia.gr, φτάσαμε να είμαστε το Digital Publication of the Year, διακριθέντες ανάμεσα σε πολλά, καταξιωμένα και μεγάλα publications. Είναι τιμή και χαρά μας, που η δουλειά και η προσπάθειά μας αναγνωρίζεται από τον κλάδο σε ένα τόσο σημαντικό θεσμό.Ευχαριστούμε την κριτική επιτροπή».

Παναγιώτης Αρωνιάδης, ΠΑΕ ΠΑΟΚ

«Ο ΠΑΟΚ δεν είναι απλά ένα brand»

Τις πολλές διακρίσεις του ΠΑΟΚ σχολίασε μέσω μηνύματος ο Παναγιώτης Αρωνιάδης, καθώς επαγγελματικές υποχρεώσεις τον κράτησαν μακριά από την τελετή απονομής: «Ένα μεγάλο ευχαριστώ για μια υπέροχη βραδιά στην οποία δυστυχώς δεν μπόρεσα να παρευρεθώ και η οποία κλείνει ιδανικά για εμάς, όπως και η χρονιά που πέρασε. Ο ΠΑΟΚ δεν είναι απλά ένα brand. Είναι μια ομάδα, μια οικογένεια που τολμά, σκέφτεται, πειραματίζεται, σπάει στερεότυπα και δημιουργεί πρωτογενές και πρωτότυπο περιεχόμενο, μια νέα τάξη πραγμάτων στο ελληνικό ποδόσφαιρο και τα media και επιμένει σε πείσμα της προχειρότητας της εποχής να επενδύει στην ποιότητα. Ευχαριστώ την οικογένεια Σαββίδη και την διοίκηση για τη στήριξη και φυσικά όλους τους συνεργάτες».

Digital Media Awards 2018

Αναδεικνύοντας την «cutting edge» διάσταση του digital publishing στην Ελλάδα

Οι βέλτιστες πρακτικές στο χώρο των Ψηφιακών Εκδόσεων στην Ελλάδα αναγνωρίσθηκαν και βραβεύθηκαν για 5η συνεχή χρονιά, στο πλαίσιο των Digital Media Awards 2018 που απονεμήθηκαν την Τρίτη 12 Ιουνίου 2018 σε μια λαμπρή τελετή στον Ιππόδρομο Αθηνών.

Μεγάλες διακρίσεις

Η βραδιά κορυφώθηκε με τα Μεγάλα Βραβεία, δηλαδή με το Digital Publication of the Year, το οποίο απέσπασε το Gazzetta.gr και με το Digital Media Agency of the Year, το οποίο δόθηκε στην εταιρεία Tempo OMD Hellas. Τα 4 Platinum βραβεία της φετινής διοργάνωσης έλαβαν οι: DPG Digital Media, Wedia & Reader.gr, Wind & Digital Minds και Tempo OMD Hellas.

Οι «Χρυσοί» των DIME Awards

Πολύ καλή εμφάνιση είχαν επίσης φέτος το Neakriti.gr με 4 Gold, 4 Silver και 7 Bronze, η Isobar/iProspect (4 Gold, 1 Silver), η Mindshare (3 Gold, 4 Silver, 2 Bronze), ο ΟΠΑΠ (1 Gold, 3 Silver, 1 Bronze) και η NextWeb (1 Gold, 3 Silver). Χρυσά βραβεία απέσπασαν επίσης οι εταιρείες Πλαίσιο Computers, Pixual, Darkpony, IPG Media brands, Star TV, Eurohoops και ΡΕΑ Γυναικολογική Κλινική.

Δείτε φωτογραφίες στο flickr Digital Media Awards 2018 (.pdf)

Λαμπρή Τελετή για 400 στελέχη

Η εντυπωσιακή Tελετή Aπονομής πραγματοποιήθηκε χθες Τρίτη 12 Ιουνίου 2018 στον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλο, συγκεντρώνοντας πλήθος υψηλόβαθμων στελεχών από κάθε πλευρά του ψηφιακού οικοσυστήματος: Digital Publishers, Διαφημιζόμενους και Agencies. H μεγάλη συμμετοχή, η οποία παρουσίασε αύξηση για 5η συνεχή χρονιά, και ο ενθουσιασμός που χαρακτήρισαν την τελετή απονομής των βραβείων, επιβεβαίωσαν την ανάγκη της αγοράς του Digital για μία διοργάνωση η οποία αναδεικνύει το υψηλό επίπεδο καινοτομίας, καθώς και το κίνητρο της επιβράβευσης. Αξίζει να σημειωθεί ότι φέτος η Κριτική Επιτροπή των DIME Awards έφθασε τους 29 experts των Digital Media, με Πρόεδρο την Helen Konstantopoulos, VP International Circulation & Development των New York Times. Στην τελετή απονομής, η οποία ξεκίνησε με ένα sync mapping dance act με τίτλο «Project Altius» και με τον παρουσιαστή Παναγιώτη Χατζηδάκη να μεταδίδει live την έναρξη μέσω Facebook, παρευρέθηκαν περισσότερα από 400 υψηλόβαθμα στελέχη. Τα Digital Media Awards διοργανώνει το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications.

«Η Ελληνική αγορά διαθέτει εκπληκτικό ταλέντο»

Πρόεδρος της φετινής κριτικής επιτροπής ήταν η Helen Konstantopoulos, VP International Circulation & Development New York Times. Προλογίζοντας τις απονομές, η Helen Konstantopoulos στάθηκε στις δυνατές και εξαιρετικά ταλαντούχες συμμετοχές που είδε, όπως είπε, κατά τη διαδικασία των κρίσεων. «Σκληρή δουλειά και εκπληκτικό ταλέντο, αυτό βλέπω σήμερα στην ελληνική αγορά», τόνισε. Αναφέρθηκε ιδιαίτερα στο υψηλό επίπεδο ποιότητας των έργων που διακρίθηκαν με Platinum και Gold βραβεία, που «θέτουν τον πήχη ακόμη ψηλότερα για την επόμενη χρονιά», αλλά και στη «νεανική» ενέργεια που είδε να αποπνέουν συνολικά οι πλούσιες συμμετοχές του φετινού θεσμού. «The mojo is back in Greece», ανέφερε χαρακτηριστικά, εντοπίζοντας την αλλαγή σε σχέση με την προηγούμενη επίσκεψή της στην Ελλάδα, μια αλλαγή που «μπορείς να την αισθανθείς και σε μια βραδιά όπως η αποψινή».

Η DPG Digital Media για τον Π. Γιαννακόπουλο

Η εταιρεία DPG Digital Media, εκφράζοντας τη βαθιά θλίψη και οδύνη όλων των εργαζομένων και συνεργατών της για το χαμό του Παύλου Γιαννακόπουλου, δεν προσήλθε στην Τελετή Απονομής για να παραλάβει δια ζώσης τα βραβεία της. «Το ήθος, το πείσμα και η αφοσίωση του Παύλου Γιαννακόπουλου αποτελούν για όλους εμάς αδιαπραγμάτευτες αξίες που θα μας συντροφεύουν για πάντα», ανέφερε σε σχετική ανακοίνωσή της.

Χορηγοί

Χορηγός των βραβείων ήταν η Project Agora, Χορηγός Venue ο Ιππόδρομος Αθηνών, Χορηγός ποτού η Metaxa και Υποστηρικτής η MAD Inmedia.

Digital Media Agency of the Year

TEMPO OMD HELLAS

«Συνεχίζουμε στο δρόμο που έχουμε χαράξει»

«Η για δεύτερη συνεχή χρoνιά διάκριση της Tempo OMD στα DIME Awards, είναι το αποτέλεσμα της συνεχούς και σημαντικής επένδυσης της εταιρείας μας στις ψηφιακές υπηρεσίες, στην τεχνολογία και κυρίως στο ανθρώπινο δυναμικό. Στο δρόμο αυτό συνεχίζουμε, με στόχο να κερδίζουμε καθημερινά χώρο στην καρδιά και το μυαλό των καταναλωτών, για τα brands των πελατών μας», δήλωσε ο Νίκος Σίμπουρας, CEO της Tempo OMD Hellas, σχολιάζοντας τις διακρίσεις.

Digital Publication of the Year

gazzetta.gr / Liquid Media

«Με συνέπεια και ειλικρίνεια»

«Η Liquid Media παραμένει σταθερή στις αρχές της, οι οποίες είναι η συνέπεια και η ειλικρίνεια στις σχέσεις της με τους αναγνώστες των sites που εκπροσωπεί, καθώς και με τους συνεργάτες και πελάτες της. Η πελατοκεντρική προσέγγιση, η δημιουργικότητα, η αντικειμενικότητα, τα αποκλειστικά ρεπορτάζ και η καθημερινή προσπάθεια από όλα τα μέλη της υπέροχης ομάδας μας, επιβραβεύονται για μια ακόμη χρονιά. Στα DIME 2018 κατακτήσαμε για δεύτερη συνεχή χρονιά την κορυφαία διάκριση του Digital Publication of The Year, όπως επίσης και άλλα 11 βραβεία (5 Gold, 5 Silver και 2 Bronze). Αυτές οι διακρίσεις, εκτός του ότι μας κάνουν περήφανους και χαρούμενους για τη δουλειά μας, μας δίνουν την ώθηση να συνεχίσουμε ακόμη πιο δυνατά», ανέφερε σχολιάζοντας τις διακρίσεις ο Τάκης Γεωργόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Liquid Media.

Digital Media Awards 2017

Σε Tempo OMD και gazzetta.gr οι υψηλότερες διακρίσεις των DIME 2017

Σε άκρως εορταστικό κλίμα πραγματοποιήθηκαν για 4η χρονιά τα Digital Media Awards 2017, συγκεντρώνοντας τους καλύτερους των Ψηφιακών Μέσων σε μια διοργάνωση. Μεγάλοι νικητές της βραδιάς αναδείχθηκαν η Tempo OMD Hellas και το gazzetta.gr της Liquid Media, αποσπώντας τις διακρίσεις «Digital Media Agency of the Year» και «Digital Publication of the Year» αντίστοιχα.

Παρουσία όλης της αγοράς των digital media, πραγματοποιήθηκε χθες, Τετάρτη 24 Μαΐου στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, η Τελετή Απονομής των Digital Media Awards 2017. Πρόκειται για βραβεία τα οποία διοργανώνει το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications, με σκοπό να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις βέλτιστες πρακτικές και δουλειές στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα, για τέταρτη συνεχή χρονιά. H μεγάλη συμμετοχή και ο ενθουσιασμός που χαρακτήρισαν την τελετή απονομής των βραβείων, έδειξαν ξεκάθαρα την ανάγκη της αγοράς του Digital για μία διοργάνωση, η οποία αναδεικνύει το υψηλό επίπεδο καινοτομίας, καθώς και το κίνητρο της επιβράβευσης.

To download this video click here.

Στην τελετή απονομής, η οποία ξεκίνησε με ένα σύγχρονο dance act που ξεσήκωσε τους παρευρισκόμενους και με τον παρουσιαστή Παναγιώτη Χατζηδάκη να μεταδίδει live την έναρξη μέσω Facebook, παρευρέθηκαν περισσότερα από 400 υψηλόβαθμα στελέχη και βραβεύθηκαν τα έργα και οι πρωτοβουλίες που διακρίθηκαν από την αρμόδια Κριτική Επιτροπή των βραβείων, μέσω αδιάβλητης διαδικασίας. Ο ενθουσιασμός των στελεχών που ανέβηκαν στη σκηνή να παραλάβουν τα βραβεία τους, ήταν έκδηλος, ενώ το χιούμορ δεν έλειψε από τις ευχαριστήριες δηλώσεις. Χαιρετισμό απηύθυναν ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής καθ. Σέργιος Δημητριάδης και ο Θωμάς Σιωζόπουλος, Αντιπρόεδρος του ΔΣ της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου.

Έκπληξη της βραδιάς αποτέλεσαν τα δύο κορυφαία βραβεία, Media Publication of the Year, το οποίο απέσπασε το gazzetta.gr, και Media Agency of the Year, το οποίο απέσπασε η εταιρεία Tempo OMD Hellas. Τα συγκεκριμένα βραβεία απονεμήθηκαν για πρώτη φορά στα 4 χρόνια της διοργάνωσης. Επίσης, απονεμήθηκαν για πρώτη φορά και Platinum βραβεία, στην υποψηφιότητα εκείνη της κάθε ενότητας, η οποία συγκέντρωσε τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας από την Κριτική Επιτροπή, ανάμεσα στο σύνολο των υποψηφιοτήτων σε όλες τις κατηγορίες της συγκεκριμένης ενότητας.

Τα 4 Platinum βραβεία απέσπασαν: το VICE Greece για την Ανάπτυξη & Διαχείριση Περιεχομένου, το I like recipes για την Ενίσχυση της Εμπειρίας του Αναγνώστη, το Jeremy_Greecing powered by Wind για την Ψηφιακή Επικοινωνία & Μarketing, και τα Public στην ενότητα Βέλτιστες Ψηφιακές Υπηρεσίες προς τους Διαφημιζόμενους. Η βραδιά έκλεισε με ποτό στον εξωτερικό χώρο, χαλαρή διάθεση, ανταλλαγή απόψεων και συγχαρητήρια στους νικητές. Χορηγός των βραβείων είναι η Project Agora, Υποστηρικτές η MAD Inmedia και τη Xbots και Χορηγός ποτού η METAXA.

Digital Media Awards 2017 (.pdf) Δείτε φωτογραφίες στο flickr

«Τα DIME μπορούν πλέον να θεωρούνται θεσμός»

Ο Δρ. Σέργιος Δημητριάδης, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής της φετινής διοργάνωσης, αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στην αύξηση των υποψηφιοτήτων και στις δύο καινοτομίες των DIME 2017, δηλαδή τη θέσπιση του Platinum Award και των διακρίσεων Digital Media Agency of The Year και Digital Publication of The Year. Συγκεκριμένα, δήλωσε: «Τα DIME μπορούν να θεωρούνται πλέον θεσμός σε μια αγορά που έχει την ιδιαιτερότητα να συγκεντρώνει υποψηφιότητες από publishers, media και μέσω αυτών και από brands. Θα ήθελα να σας μεταφέρω μια φράση του CEO ενός digital agency της Αμερικής, ο οποίος περιέγραψε πολύ καλά τις αλλαγές που συντελούνται στο ψηφιακό οικοσύστημα.

Είπε λοιπόν ότι τα brands έχουν πια την τάση να γίνονται publishers, μέσω του content που δημιουργούν, οι publishers τείνουν να γίνουν agencies, καθώς δουλεύουν όλο και περισσότερο το native και αναπτύσσουν in house την απαραίτητη τεχνογνωσία, ενώ τα agencies μετασχηματίζονται σε tech companies, το οποίο εξηγείται από τις πολλές δυνατότητες της τεχνολογίας και από τη σύγκλιση του digital με το physical. Σε αυτό λοιπόν το οικοσύστημα, θα ήθελα να τονίσω ότι στα φετινά DIME είχαμε περισσότερες υποψηφιότητες από πέρυσι, περίπου 300 συνολικά από 60 εταιρείες, αλλά και μεγαλύτερη Κριτική Επιτροπή. Παρά τις περισσότερες υποψηφιότητες δόθηκαν λιγότερα βραβεία σε σχέση με πέρυσι, πιθανόν γιατί ο θεσμός ωριμάζει, η Κριτική Επιτροπή μπορεί να ήταν λίγο πιο απαιτητική και επίσης αυτό που οι διοργανωτές έχουν σωστά υιοθετήσει είναι ότι δεν δίνεται συστηματικά Gold, Silver, Bronze βραβείο σε κάθε κατηγορία, αν δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υποψηφιότητες».

«Fact checkers κατά των ψευδών ειδήσεων»

Χαιρετισμό απηύθυνε και ο Θωμάς Σιωζόπουλος, Αντιπρόεδρος του ΔΣ της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ), αναφερόμενος στα νέα βήματα που ετοιμάζει η Ένωση για τη στήριξη του ελληνικού διαδικτύου: «Τα δύο καινούρια πράγματα που σκεφτόμαστε να κάνουμε φέτος ως ΕΝΕΔ, είναι να χρησιμοποιήσουμε τον Κώδικα Δεοντολογίας που έχουμε φτιάξει, παράλληλα με έναν fact checker. Ένα μεγάλο πρόβλημα της αγοράς του ελληνικού διαδικτύου είναι οι ανέλεγκτες αναρτήσεις, τα ψέματα και γενικά ο χαοτικός τομέας των ειδήσεων που διακινείται στο internet.

Τα fact checkers θα δώσουν στα ελληνικά sites κάποια δόση αξιοπιστίας για να μπορούν να διαφοροποιηθούν από το Google και το Facebook, που εδώ που τα λέμε μας κλέβουν το ψωμί. Η αγορά δεινοπαθεί. Το Lobby προς την κυβέρνηση για να μας προστατέψει λίγο φορολογικά απέναντι σε Google και Facebook είναι ένα από τα μεγάλα καθήκοντά μας, καθώς το internet για να εξελιχθεί θέλει funding. Κλείνοντας θα ήθελα να πω ότι ένα άλλο θέμα το οποίο έχει πάρα πολύ ισχυρή επίδραση στη ζωή μας είναι το πώς εξελίσσεται το δημοσιογραφικό επάγγελμα. Γι’ αυτόν τον λόγο, η ΕΝΕΔ σκοπεύει να διοργανώσει άμεσα ένα συνέδριο για το μέλλον της δημοσιογραφίας».

Digital Media Awards 2016

Απονεμήθηκαν τα βραβεία στους καλύτερους των Digital Media

Με την παρουσία όλης της αγοράς των Digital Media, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016, στο Ble Azure, η Τελετή Απονομής των Digital Media Awards 2016. Τα βραβεία, τα οποία διοργανώνει το Marketing Week έχουν καθιερωθεί πλέον ως δημοφιλής θεσμός που έχει ως στόχο την ανάδειξη και την επιβράβευση βέλτιστων πρακτικών στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα.

Τα βραβεία διοργανώθηκαν και απονεμήθηκαν για Τρίτη συνεχή χρονιά και η μεγάλη συμμετοχή απέδειξε την ανάγκη που υπάρχει στην αγορά του Digital για μία διοργάνωση, η οποία αναδεικνύει το υψηλό επίπεδο καινοτομίας και τιμά τις αξιόλογες προσπάθειες. Στην τελετή απονομής, την οποία παρουσίασε ο Παναγιώτης Χατζηδάκης, παρευρέθηκαν περισσότερα από 400 υψηλόβαθμα στελέχη και βραβεύθηκαν τα έργα και οι πρωτοβουλίες που διακρίθηκαν από την κριτική επιτροπή. Πολυνίκης της εφετινής διοργάνωσης αναδείχθηκε η DPG που απέσπασε 13 βραβεία, ακολουθούμενη από την Liquid Media, η οποία έλαβε 12 διακρίσεις.

To download this video click here.

Η πρόεδρος της κριτικής επιτροπής κ. Μπέττυ Τσακαρέστου, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, έκανε λόγο για το υψηλό επίπεδο των έργων που τέθηκαν προς αξιολόγηση και βράβευση. Στον εναρκτήριο χαιρετισμό της χαρακτήρισε την χρονιά που πέρασε «πολύ ενδιαφέρουσα για τα Digital Media» και στάθηκε ιδιαίτερα στις προκλήσεις που αντιμετώπισαν τα Μέσα και εξήρε τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίθηκαν. Όσον αφορά στην επιλογή των φετινών νικητών, η κ.Τσακαρέστου τόνισε ότι βραβεύθηκαν δουλειές που βρέθηκαν στην αιχμή της πραγματικότητας. H πρόεδρος της επιτροπής άδραξε την ευκαιρία για να αναφερθεί και στην έρευνα Digital News Report 2016 του Reuters Institute, η οποία δημοσιοποιήθηκε χθες και ανέδειξε ως κύριες τάσεις την περαιτέρω άνοδο του Mobile και την υποχώρηση του print.

Digital Media Awards 2016 (.pdf) Δείτε φωτογραφίες στο flickr

Π.Βανικιώτης: «Το ραντεβού μίας αγοράς που προοδεύει παρά τις δυσκολίες»

Ο Συντονιστής των Βραβείων Περικλής Βανικιώτης αναφέρθηκε στα χαρακτηριστικά της φετινής διοργάνωσης ξεχωρίζοντας τη μεγάλη αύξηση των συμμετοχών: «Οι 250 και πλέον συμμετοχές σε ένα κομμάτι της αγοράς που βρίσκεται σε δύσκολη θέση είναι σίγουρα μεγάλη υπόθεση. Είναι ένας τομέας ο οποίος, εκτός τους ότι έχει πληγεί περισσότερο από την κρίση, έχει κληθεί να επενδύσει σε νέα στοιχεία όπως το Programmatic. Είναι πολύ ενθαρρυντικό, επομένως, να βλέπουμε τόσο αξιόλογες δουλειές από τους publishers που σηκώνουν τόσο μεγάλο βάρος. Παράλληλα, φέτος είδαμε περισσότερες και πολύ ποιοτικές δουλειές από τα Media Αgencies. Έπειτα, παρατηρήθηκε μεγάλη διασπορά, τόσο ποιοτικά όσο και ποσοτικά: Στα βραβεία συμμετείχαν σχεδόν όλοι οι μεγάλοι όμιλοι, ενώ είδαμε πολλά έργα που βγάζουν φρεσκάδα στην προσέγγισή τους και αποτελούν τη νέα γενιά. Επιπλέον, υποβλήθηκαν πολλές δουλειές που φωτογραφίζουν την υιοθέτηση τάσεων που κυριαρχούν διεθνώς, όπως το Native. Ποιοτικά θα στεκόμουν και σε κάτι άλλο: στο κομμάτι του περιεχομένου οι πιο ποιοτικές, καλοστημένες και πλούσιες δουλειές προήλθαν από σε τομείς όπως το Integrated reporting, τα longforms, κλπ. Εκεί δεν έχει σημασία μόνο το περιεχόμενο, αλλά και τρόπος παρουσίασης. Σε αυτά τα έργα αναδεικνύεται και η πλευρά την παραγωγής αλλά και η βελτιωμένη εμπειρία του χρήστη. Σημειώνω ότι ακόμη και οι δουλειές που δεν βραβεύθηκαν δικαιώνουν τους τίτλους των κατηγοριών βράβευσης. Όλα αυτά φωτογραφίζουν με τον καλύτερο τρόπο το γεγονός ότι τα Dime δεν είναι απλώς ένας θεσμός αλλά ένας θεσμός που αναδεικνύει όλες τις πλευρές του Publishing Industry. Τέλος, θα ήθελα να αναφερθώ στην άρτια τελετή απονομής και να συγχαρώ τους διοργανωτές, οι οποίοι κάνουν ό,τι καλύτερο ώστε να καθιερωθεί οριστικά αυτή η βραδιά ως το ραντεβού μίας αγοράς που παρά τις δυσκολίες προοδεύει και καινοτομεί».

Digital Media Awards 2015

Τα ψηφιακά Μέσα της Ελλάδας αποδεικνύουν την καινοτομία και αποτελεσματικότητά τους! Παρουσία όλης της αγοράς των digital media πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 3 Ιουνίου στο Balux Prive, η Τελετή Απονομής των Digital Media Awards 2015, μέσα σε μία κατάμεστη αίθουσα και σε κλίμα ενθουσιασμού και πανηγυρισμού.

Digital Media Awards 2015 (.pdf) Δείτε φωτογραφίες στο flickr

Τα Digital Media (Dime) Awards διοργανώνονται από το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications, με σκοπό να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις βέλτιστες πρακτικές και δουλειές στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα. H μεγάλη συμμετοχή και ο ενθουσιασμός που χαρακτήρισαν την τελετή απονομής των βραβείων, η οποία πραγματοποιήθηκε για δεύτερη χρονιά φέτος, έδειξαν ξεκάθαρα την ανάγκη της αγοράς του Digital για μία διοργάνωση, η οποία αναδεικνύει το υψηλό επίπεδο καινοτομίας, καθώς και το κίνητρο της επιβράβευσης.

Digital Media Awards 2014

Το υψηλό επίπεδο καινοτομίας που διαθέτει, έδειξε στις 19 Ιουνίου 2014 ο κλάδος των Ψηφιακών Εκδόσεων και Μέσων, στο πλαίσιο των Digital Media Awards 2014. H 1η στην Ελλάδα διοργάνωση αναγνώρισης των βέλτιστων πρακτικών του χώρου, έδωσε το δημιουργικό στίγμα μίας νεαρής, αλλά πολλά υποσχόμενης αγοράς.

Η μεγάλη συμμετοχή και το ενθουσιώδες κλίμα που χαρακτήρισε την τελετή απονομής, έδειξαν ξεκάθαρα ότι η αγορά του digital είχε ανάγκη από μία διοργάνωση όπως τα Digital Media Awards.

Digital Media Awards 2014 (.pdf) Δείτε φωτογραφίες στο flickr

Στη φιλική αίθουσα του Gazarte, απονεμήθηκαν στις 19 Ιουλίου 2014 τα βραβεία των Digital Media Awards 2014, που σκοπό έχουν να αναγνωρίσουν και να επιβραβεύσουν τις βέλτιστες πρακτικές και δουλειές στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα. Όπως ανέφερε στον χαιρετισμό της και η Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, Μπέττυ Τσακαρέστου, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, η ανάδειξη της καινοτομίας και το κίνητρο της επιβράβευσης αποτελούν σημαντική ευκαιρία για τον κλάδο, βελτιώνουν τον ανταγωνισμό και οδηγούν στην περεταίρω ανάπτυξή του, μέσα από case studies που «θα αποτελέσουν οδηγό για όλους μας».

Διοργάνωση

Official Publication