Κρατήστε με ενήμερο για τα Digital Media Awards 2025

Οι Προηγούμενες Διοργανώσεις

Δείτε τους νικητές των προηγούμενων διοργανώσεων, καθώς και στιγμιότυπα από τις Τελετές Απονομής

DIME Awards 2023

10 χρόνια Dime Awards! 24 Media, SPORT24, Zenith, Κωτσόβολος & Teads, οι κορυφαίοι της χρονιάς

Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 11 Ιουλίου στο Μουσείο Οίνου Μάρκου, η τελετή απονομής των Digital Media (DIME) Awards 2023. H βραδιά ήταν ιδιαίτερη, καθώς τα βραβεία θεσμός των Ψηφιακών Εκδόσεων έκλεισαν 10 χρόνια. Για την επετειακή αυτή διοργάνωση, ανάμεσα στις βραβεύσεις για τη χρονιά που πέρασε, ανακοινώθηκε και το Τοp3 της δεκαετίας, ενώ ειδική αναφορά έγινε στη μνήμη του δημιουργού των βραβείων, Περικλή Βανικιώτη.

 

Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 34 καταξιωμένα στελέχη, υπό την προεδρία της Επίκουρης Καθηγήτριας του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Δρ. Αικατερίνης Σταυριανέα.

Η Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των Dime Awards δήλωσε σχετικά:

«Tα Dime Awards έχουν καθιερωθεί πλέον ως θεσμός, και για 10η συνεχή χρονιά ανέδειξαν και επιβράβευσαν τις βέλτιστες πρακτικές, την αιχμή στην καινοτομία και την ψηφιακή δημιουργικότητα. Σε ένα διαρκώς  μεταβαλλόμενος ψηφιακό οικοσύστημα, οι φετινές  υποψηφιότητες διακρίθηκαν για την σκληρή δουλειά, το υψηλό επίπεδο του αποτελέσματος, αλλά κυρίως μας εντυπωσίασαν για το  εξαιρετικό ταλέντο των συμμετεχόντων που αποτελεί για όλους μας συνεχή πηγή έμπνευσης και υπερηφάνειας».

Dime Awards 2023

DIME Awards 2022

24 Media, SPORT24, Starcom/ Publicis Groupe & Πλαίσιο Computers, οι κορυφαίοι της χρονιάς

Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, 24 Ιουνίου στο Μεταλλουργείο, η τελετή απονομής των Digital Media (DIME) Awards 2022, των βραβείων για τα Ψηφιακά Μέσα που διοργάνωσε το Marketing Week και η BOUSSIAS, προκειμένου να αναδείξει τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στον χώρο του digital publishing.

Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν:

– η 24MEDIA τον τίτλο Digital Publisher of the Year
– το Sport24 τον τίτλο Digital Medium of the Year
– η Starcom/Publicis Groupe τον τίτλο Digital Media Agency of the Year
– το Πλαίσιο Computers τον τίτλο Digital Brand of the Year

Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Digital Media Awards 2022.

Digital Media (DIME) Awards 2022

Αντίστοιχα, με Platinum βραβείο τιμήθηκε η VICE Greece στην Ενότητα «Ανάπτυξη & Διαχείριση Online Περιεχομένου», η Atraktos στην Ενότητα «Ενίσχυση της Εμπειρίας του Αναγνώστη», η StarcomPublicis Groupe στην Ενότητα «Ψηφιακή Επικοινωνία & Μarketing», η 24Media στην Ενότητα «Βέλτιστες Ψηφιακές Υπηρεσίες προς τους Διαφημιζόμενους», και η Webjar στην Ενότητα «Podcasts». 

 

Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 27 καταξιωμένα στελέχη, υπό την προεδρία του Δημήτρη Ηλιόπουλου, εκδότη και Διευθύνοντα Σύμβουλο του περιοδικού «Αθηνόραμα». 

 

 Ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των DIME Awards δήλωσε σχετικά:  

«Η κριτική επιτροπή του θεσμού, αποτελούμενη από κορυφαία στελέχη του χώρου, ανέδειξε για μια ακόμα χρονιά τους άριστους σε κάθε κατηγορία της Ψηφιακής Επικοινωνίας στη χώρα. Τα Digital Media Awards αποτελούν έναν καταξιωμένο θεσμό που προβάλει και ενισχύει την δημιουργικότητα στον χώρο και λειτουργεί ως ισχυρό κίνητρο για όλους μας να γινόμαστε πιο δημιουργικοί, πιο αποτελεσματικοί και συνολικά καλύτεροι. Συγχαρητήρια στους διοργανωτές και φυσικά σε όλους όσοι βραβεύτηκαν». 

 Χορηγός της Τελετής Απονομής ήταν το Project Agora και Streaming Sponsor η ADACS.

DIME Awards 2021

Πραγματοποιήθηκε στις 6 Οκτωβρίου στο Κτήμα Καλλίστη, η τελετή απονομής των Digital Media (DIME) Awards 2021, των βραβείων για τα Ψηφιακά Μέσα που διοργάνωσε η BOUSSIAS, προκειμένου να αναδείξει τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στον χώρο του digital publishing.
Digital Media Awards 2021

Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν:

-η 24MEDIA τον τίτλο Digital Publisher of the Year

-το VICE τον τίτλο Digital Medium of the Year

-η Publicis Groupe/Zenith τον τίτλο Digital Media Agency of the Year

-το Πλαίσιο Computers τον τίτλο Digital Brand of the Year

Αντίστοιχα, με Platinum βραβείο τιμήθηκε η DPG Digital Media στην Ενότητα «Ανάπτυξη & Διαχείριση Online Περιεχομένου», η Phaistos Networks – glomex στην Ενότητα «Ενίσχυση της Εμπειρίας του Αναγνώστη», η Πλαίσιο Computers στην Ενότητα «Ψηφιακή Επικοινωνία & Μarketing», η Publicis Groupe/Zenith στην Ενότητα «Βέλτιστες Ψηφιακές Υπηρεσίες προς τους Διαφημιζόμενους», και η VICE Greece στην Ενότητα «Crisis Publishing».

Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 29 καταξιωμένα στελέχη, υπό την προεδρία του Κίμωνα Φραγκάκη, εκδότη του Andro.gr και Διοργανωτή του Φιλανθρωπικού Αγώνα Ladies Run.

Ο Jury President των DIME Awards δήλωσε σχετικά:

«Ήταν τιμή μου να προεδρεύσω της κριτικής επιτροπής των DIME Awards σε μια τόσο απαιτητική χρονιά, όπου σχεδόν όλα γύρω μας ακούμπησαν στην digital σφαίρα. Συγχαρητήρια στους νικητές για την αξιόλογη και πολύπλευρη δουλειά τους. Τα φετινά βραβεία μας δυσκόλεψαν, μας ενέπνευσαν, αλλά πάνω απ’όλα μας έδωσαν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να ξαναβρεθούμε επιτέλους όλοι μαζί!».

Χορηγός της Τελετής Απονομής ήταν το Project Agora

DIME Awards 2020

PublicisGroupe/Zenith, ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Hellas Direct &δημίας ΕΡΤ οι μεγάλοι νικητές

Ενδιαφέρον Περιεχόμενο & αποτελεσματική Ψηφιακή Επικοινωνία στο επίκεντρο και εν μέσω της παν

Πραγματοποιήθηκε η απονομή των DIME Awards 2020, των επιχειρηματικών βραβείων που διοργάνωσε για 7η χρονιά το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications με στόχο να αναδείξει τις βέλτιστες πρακτικές στον απαιτητικό χώρο των Ψηφιακών Εκδόσεων.

Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν: η PublicisGroupe / Zenith ως «Digital Agency of the Year», η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ως «Digital Brand of the Year | Content & UX», η Hellas Direct ως «Digital Brand of the Year | Marketing & Advertising Services» και η ΕΡΤ ως «Digital Media Brand of the Year | Content & UX».

Αντίστοιχα, με Gold βραβείο τιμήθηκαν οι: 24 Media, Brainfood Media, Cosmote e-Value, ΕΡΤ Α.Ε., Hellas Direct, Initiative Media, ΠΑΕ ΠΑΟΚ, PublicisGroupe/Starlink, PublicisGroupe/Zenith και Τράπεζα Πειραιώς.

Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 35 experts των Digital Media με Πρόεδρο την Helen Konstantopoulos, Vice President, International Circulation & Development των The New York Times.

Η διοργάνωση τελεί υπό την αιγίδα του IAB Hellas.

Digital Media Awards 2020

Οι Δηλώσεις των Μεγάλων Νικητών της Βραδιάς

Αντώνης Πασσάς, CEO, PublicisGroupe Ελλάδας και ΝΑ Ευρώπης
«Είναι ιδιαίτερα μεγάλη η χαρά, να βλέπουμε τα συστατικά μιας σύγχρονης, νεωτεριστικής, πελατοκεντρικής και τεχνοκρατικής κουλτούρας, που είναι η κουλτούρα μας τόσο της Zenith, όσο και του Ομίλου μας, να αποδίδουν καρπούς και να αναγνωρίζονται μέσα από αυτήν τη διάκριση. Μια διάκριση που ανήκει ξεκάθαρα στην προσπάθεια όλων των ανθρώπων της Zenith, οι οποίοι με τόση συνέπεια υπηρετούν αυτήν την κουλτούρα καθημερινά».

Αντιγόνη Γαλάνη, Chief Zenith Officer
«Η σημαντική αυτή διάκριση για τη Zenith αποτελεί μια ακόμα επιβεβαίωση ότι όταν υποστηρίζουμε πιστά και μεθοδικά τις αξίες μας, το αποτέλεσμα που δημιουργούμε ξεχωρίζει. Από τον αριθμό των βραβείων μας και την ανάδειξη μας σε Digital Agency of the Υear είναι φανερό ότι κατορθώσαμε ως ομάδα όχι μόνο να πετύχουμε τους στόχους των πελάτων μας, αλλά και τους στόχους που είχαμε θέσει εμείς για την εταιρεία μας. Γι’ αυτό με μεγάλη χαρά και περηφάνεια θέλω να δώσω πολλά συγχαρητήρια στην Ναταλία Αραβαντινού και σε όλη την digital ομάδα για τα εξαιρετικά αποτελέσματα και για τις βραβεύσεις που καθιστούν τη Zenith το The ROI Agency και Digital Agency of the Year».

Παναγιώτης Αρωνιάδης, New Media Director, ΠΑΕ ΠΑΟΚ
«Ένας ποδοσφαιρικός σύλλογος ανάμεσα στα μεγαλύτερα brands και τα κορυφαία Marketing Agencies της χώρας. Κι όμως, έχει πάψει να φαντάζει οξύμωρο, δεδομένου ότι ο ΠΑΟΚ έχει πλέον καθιερωθεί ως ο leader του ψηφιακού κόσμου στην Ελλάδα.
Ο ΠΑΟΚ που ήταν το Digital Brand of the Year για το 2019 και διατήρησε τον τίτλο του για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά κόντρα σε πολλούς και πολύ άξιους αντιπάλους. Digital Brand of the Year και για το 2020, λοιπόν! Και είμαστε πολύ περήφανοι γι’ αυτό. Όπως περήφανοι είμαστε που το PAOK TV (Best Outstanding New Project) άλλαξε τα δεδομένα στον τηλεοπτικό χάρτη και που όλες οι δουλειές οι οποίες μας κράτησαν στην κορυφή αποτελούν δικές μας εμπνεύσεις κι εκτελέσεις από την αρχή ως το τέλος. Για το λόγο αυτό θέλω να ευχαριστήσω δημόσια τη διοίκηση του ΠΑΟΚ που μας παρέχει όλα τα εφόδια και την ελευθερία να δημιουργούμε ό,τι τρελό μας έρχεται στο μυαλό».

Ελίνα Νομικού, Head of Digital Media and Content, Hellas Direct
«Η χαρά μας για τη διάκριση Digital Brand of the Year είναι μεγάλη! Αρχικά επειδή είμαστε digital στο core μας, αλλά κυρίως επειδή τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής μοιράστηκαν τον ενθουσιασμό μας για τον τρόπο που βλέπουμε τα media και το περιεχόμενο. Η ασφάλεια σίγουρα δεν αποτελεί το πιο διασκεδαστικό ή ενδιαφέρον αντικείμενο – online ή offline– και αυτό ακριβώς θέλαμε να ανατρέψουμε. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλη την ομάδα της Hellas Direct για το #rethinkmentality, γιατί μόνο όταν φαντάζεσαι τα πράγματα διαφορετικά, μπορείς τελικά να τα αλλάξεις!».

Γιάννης Βουγιουκλάκης, CTO, ΕΡΤ Α.Ε.
«Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ, το ERTFLIX, δημιουργήθηκε με στόχο τις ανάγκες του σύγχρονου διαδικτυακού τηλεθεατή, να μπορεί δηλαδή να ψυχαγωγηθεί και να ενημερωθεί από όποιο ψηφιακό μέσο διαθέτει, εύκολα, γρήγορα και δωρεάν. Είχαμε στα πλάνα μας τον επανασχεδιασμό της πλατφόρμας από τη νέα τηλεοπτική σεζόν. Όμως, η πανδημία μας έφερε αντιμέτωπους με ένα project-πρόκληση και ευκαιρία ταυτόχρονα, που έπρεπε να υλοποιηθεί μέσα σε 2 εβδομάδες, τον Μάρτιο του 2020. Και έτσι έγινε! Κερδίσαμε το στοίχημα με τον εαυτό μας. Αναβαθμίσαμε τις υβριδικές και τις διαδικτυακές υπηρεσίες μας και φέραμε την πλατφόρμα ERTFLIX σε κάθε σπίτι, σε κάθε συσκευή (κινητά, ταμπλέτες, υπολογιστές, τηλεοράσεις, κ.λπ.). Δώσαμε στην πλατφόρμα μια εξ’ολοκλήρου άλλη μορφή, ένα εντελώς νέο layout, αυτή τη φορά πιο προσιτό, πιο εύχρηστο, με ευκολία στην πλοήγηση, με πλούσιο περιεχόμενο που προσφέρεται δωρεάν. Ταινίες, σειρές, ντοκιμαντέρ, παιδικά, αθλητικά και πολλά άλλα που ανανεώνονται καθημερινά.
Με εφόδιο δύναμης αυτά τα βραβεία, ήδη έχουμε θέσει τον επόμενο στόχο μας, να γίνει η ψηφιακή πλατφόρμα ERTFLIX ακόμα πιο προσβάσιμη και πιο προσιτή στον πολίτη, με ακόμα μεγαλύτερη αξιοπιστία και ποιότητα εικόνας, και καλύτερο περιεχόμενο σε σχέση με τα ενδιαφέροντα, αλλά και τις τάσεις θέασης που προκύπτουν. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα του ERTFLIX, στη Διοίκηση της ΕΡΤ, τους κριτές του διαγωνισμού και τον απλό πολίτη που “αγκάλιασε” το εγχείρημα αυτό και συνεχίζει να μας το ανταποδίδει».

DIME Awards 2019

Βραδιά διακρίσεων για το οικοσύστημα των Ψηφιακών Εκδόσεων

Ψηφιακά Μέσα, Agencies και διαφημιζόμενοι, συναγωνίζονται αλλά και συνεργάζονται στον απαιτητικό χώρο των Ψηφιακών Εκδόσεων για το υπέρτατο «βραβείο»: Την προσοχή του καταναλωτή. Οι πρακτικές εκείνες που το πέτυχαν με δημιουργικό και καινοτόμο τρόπο, έλαβαν τις αμέσως επόμενες μεγάλες διακρίσεις: Τα βραβεία των Digital Media Awards, 2019.

Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Digital Media Awards 2019.

Απονεμήθηκαν την Τετάρτη 29/05/2019 σε μια λαμπρή Τελετή στο Μουσείου Οίνου τα Digital Media Awards’19, αναδεικνύοντας για 6η συνεχή χρονιά τις βέλτιστες πρακτικές στον απαιτητικό χώρο των Ψηφιακών Εκδόσεων. Τις συμμετοχές έκρινε Επιτροπή αποτελούμενη από 28 experts των Digital Media με Πρόεδρο τον Michael Iskas, Global President της The Story Lab και Board Director της Gleam Futures, ο οποίος τόνισε τη δημιουργικότητα και έμπνευση που είδε στα βραβεία της ελληνικής αγοράς.

Digital Media Awards 2019

Οι μεγάλες διακρίσεις

Τον τίτλο του Digital Agency of The Year σήκωσε η Tempo OMD Hellas, η οποία λαμβάνει τη συγκεκριμένη διάκριση για 3η συνεχόμενη χρονιά. Digital Publication of The Year αναδείχθηκε το neolaia.gr της Hangover Media, ενώ Digital Brand of The Year αναδείχθηκε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Τα Platinum βραβεία της βραδιάς απέσπασαν η Hangover Media και το neolaia.gr στην κατηγορία Ανάπτυξη & Διαχείριση Περιεχομένου για το έργο «φοιτητικές εκλογές 2018», η Phaistos Networks-glomex στην κατηγορία Ενίσχυση της Εμπειρίας του Αναγνώστη με το έργο «glomex-νέο premium Β2Β video οικοσύστημα», η Mindshare στην κατηγορία Ψηφιακή Επικοινωνία & Marketing με το έργο «COSMOTE – Robogirl – η ταινία» και η Tempo OMD Hellas στην κατηγορία Βέλτιστες Ψηφιακές Υπηρεσίες προς τους Διαφημιζόμενους με το έργο «Misko Χρυσή Σειρά». Αξίζει να σημειωθεί ότι τη λίστα των εταιρειών με τα περισσότερα βραβεία της διοργάνωσης ολοκληρώνουν οι εταιρείες Mindshare, Pixual, Πλαίσιο και Lidl Hellas, ενώ, ήταν χαρακτηριστική των νέων τάσεων που αναδύονται στον απαιτητικό χώρο των Ψηφιακών Εκδόσεων, η σημαντική παρουσία γενικότερα των διαφημιζόμενων στη λίστα με τους βραβευθέντες.

Τελετή σε ρυθμούς… εκλογών

Παρουσιαστής της βραδιάς ήταν και φέτος ο χαρισματικός Παναγιώτης Χατζηδάκης, ο οποίος καλωσόρισε τα στελέχη στον καλαίσθητο εξωτερικό χώρο του Μουσείου Οίνου.
Στο πνεύμα των ημερών,
ο Π. Χατζηδάκης έδωσε προεκλογικό ρυθμό στην παρουσίαση, καλώντας από το βήμα τους παρευρισκόμενους να πανηγυρίσουν για τα βραβεία και τους νικητές. Η βραδιά ολοκληρώθηκε με φαγητό, ποτό και networking σε μια όμορφη καλοκαιρινή βραδιά.

Michael Iskas, Global President, The Story Lab / Board Director, Gleam Futures

«Φεύγω γεμάτος έμπνευση»

Αποτιμώντας την εμπειρία των Digital Media Awards’19 και το επίπεδο των συμμετοχών, ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, Michael Iskas, δήλωσε εντυπωσιασμένος: «ήταν τιμή μου που ηγήθηκα της Κριτικής Επιτροπής των DIME Awards 2019 και είμαι εντυπωσιασμένος από την ποιότητα όλων των έργων που βραβεύθηκαν. Ήθελα να συμμετέχω στη διαδικασία των DIME 2019 για να εκτεθώ στις καλύτερες ιδέες και ταλαντούχους ανθρώπους στους τομείς των ψηφιακών μέσων, της διανομής περιεχομένου και της καινοτομίας marketing στην Ελλάδα, και φεύγω γεμάτος έμπνευση». Τόνισε επίσης ότι η Κριτική Επιτροπή είχε θέσει ως στόχο από την αρχή να αναζητήσει το δυνατό storytelling που κερδίζει τα κοινά στην ψηφιακή οικονομία: «Το βρήκαμε όχι μόνον στα έργα αυτά καθαυτά, αλλά και στον τρόπο με τον οποίο παρουσιάστηκαν και αναλύθηκαν σε εξαιρετικά δομημένες συμμετοχές». Έδωσε, τέλος, τα θερμά του συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές, υπογραμμίζοντας ότι ήταν όλες άξιες βραβεύσεις.

Νίκος Σύμπουρας, Tempo OMD Hellas

«Κουλτούρα δημιουργικότητας & συνεργασίας»

Ο CEO της Tempo OMD Hellas, Νίκος Σύμπουρας, σχολίασε τη μεγάλη επιτυχία της εταιρείας στη διοργάνωση: «Η για τρίτη συνεχή χρονιά ανάδειξη της Tempo OMD σε Digital Agency of the Year στα DIME Awards, είναι αποτέλεσμα συστηματικής επένδυσης στην ανάπτυξη των digital services, μιας εδραιωμένης πλέον κουλτούρας δημιουργικότητας και της στενής συνεργασίας με τους πελάτες μας. Πάνω απ’ όλα όμως, είναι αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς των ανθρώπων μας, που προσπαθούν καθημερινά για το κάτι παραπάνω, με αγάπη για τη δουλειά τους και τα brands που εξυπηρετούν. Ένα μεγάλο ευχαριστώ λοιπόν στην υπέροχη ομάδα της Tempo OMD, στους πελάτες μας που μας πιστεύουν, μας εμπνέουν και μας κινητοποιούν διαρκώς και στους συνεργάτες μας στα Μέσα που είναι πάντα εκεί για να στηρίζουν τις προσπάθειες μας».

Hangover Media

«Εστιάσαμε σε αναγνώστες
και διαφημιζόμενους»

Σχολιάζοντας τις διακρίσεις της Hangover Media και του neolaia.gr, οι συνιδρυτές Γιώργος Γκριτζάλας και Νικόλας Μπαρδάκης, ανέφεραν: Γιώργος Γκριτζάλας: «Σε μία εποχή που η αγορά των publishers αντιμετωπίζει πολλές και διαφορετικές προκλήσεις, εμείς σαν Hangover Media εστιάσαμε στην ικανοποίηση των δύο διαφορετικών κοινών της κάθε ιστοσελίδας: τους αναγνώστες μας και τους διαφημιζόμενους, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Για τους πρώτους, εστιάσαμε στο πρωτογενές περιεχόμενο και το ρεπορτάζ, όπου ο θεσμός των DIME μας επιβράβευσε με το Platinum Award στην κατηγορία και για τους δεύτερους, αποφασίσαμε να διαφοροποιηθούμε από την υπόλοιπη αγορά και αναπτύξαμε μία mobile εφαρμογή με αρκετές λειτουργίες ιδιαίτερα χρήσιμη για τους φοιτητές, δημιουργώντας παράλληλα, ένα νέο, location-based διαφημιστικό κανάλι για τους πελάτες μας».
Νικόλας Μπαρδάκης: «12 χρόνια μετά την ίδρυση του neolaia.gr, φτάσαμε να είμαστε το Digital Publication of the Year, διακριθέντες ανάμεσα σε πολλά, καταξιωμένα και μεγάλα publications. Είναι τιμή και χαρά μας, που η δουλειά και η προσπάθειά μας αναγνωρίζεται από τον κλάδο σε ένα τόσο σημαντικό θεσμό.Ευχαριστούμε την κριτική επιτροπή».

Παναγιώτης Αρωνιάδης, ΠΑΕ ΠΑΟΚ

«Ο ΠΑΟΚ δεν είναι απλά ένα brand»

Τις πολλές διακρίσεις του ΠΑΟΚ σχολίασε μέσω μηνύματος ο Παναγιώτης Αρωνιάδης, καθώς επαγγελματικές υποχρεώσεις τον κράτησαν μακριά από την τελετή απονομής: «Ένα μεγάλο ευχαριστώ για μια υπέροχη βραδιά στην οποία δυστυχώς δεν μπόρεσα να παρευρεθώ και η οποία κλείνει ιδανικά για εμάς, όπως και η χρονιά που πέρασε. Ο ΠΑΟΚ δεν είναι απλά ένα brand. Είναι μια ομάδα, μια οικογένεια που τολμά, σκέφτεται, πειραματίζεται, σπάει στερεότυπα και δημιουργεί πρωτογενές και πρωτότυπο περιεχόμενο, μια νέα τάξη πραγμάτων στο ελληνικό ποδόσφαιρο και τα media και επιμένει σε πείσμα της προχειρότητας της εποχής να επενδύει στην ποιότητα. Ευχαριστώ την οικογένεια Σαββίδη και την διοίκηση για τη στήριξη και φυσικά όλους τους συνεργάτες».

DIME Awards 2018

ΒΑναδεικνύοντας την «cutting edge» διάσταση του digital publishing στην Ελλάδα

Οι βέλτιστες πρακτικές στο χώρο των Ψηφιακών Εκδόσεων στην Ελλάδα αναγνωρίσθηκαν και βραβεύθηκαν για 5η συνεχή χρονιά, στο πλαίσιο των Digital Media Awards 2018 που απονεμήθηκαν την Τρίτη 12 Ιουνίου 2018 σε μια λαμπρή τελετή στον Ιππόδρομο Αθηνών.

Μεγάλες διακρίσεις

Η βραδιά κορυφώθηκε με τα Μεγάλα Βραβεία, δηλαδή με το Digital Publication of the Year, το οποίο απέσπασε το Gazzetta.gr και με το Digital Media Agency of the Year, το οποίο δόθηκε στην εταιρεία Tempo OMD Hellas. Τα 4 Platinum βραβεία της φετινής διοργάνωσης έλαβαν οι: DPG Digital Media, Wedia & Reader.gr, Wind & Digital Minds και Tempo OMD Hellas.

Οι «Χρυσοί» των DIME Awards

Πολύ καλή εμφάνιση είχαν επίσης φέτος το Neakriti.gr με 4 Gold, 4 Silver και 7 Bronze, η Isobar/iProspect (4 Gold, 1 Silver), η Mindshare (3 Gold, 4 Silver, 2 Bronze), ο ΟΠΑΠ (1 Gold, 3 Silver, 1 Bronze) και η NextWeb (1 Gold, 3 Silver). Χρυσά βραβεία απέσπασαν επίσης οι εταιρείες Πλαίσιο Computers, Pixual, Darkpony, IPG Media brands, Star TV, Eurohoops και ΡΕΑ Γυναικολογική Κλινική.

Digital Media Awards 2018 Ceremony

Λαμπρή Τελετή για 400 στελέχη

Η εντυπωσιακή Tελετή Aπονομής πραγματοποιήθηκε χθες Τρίτη 12 Ιουνίου 2018 στον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλο, συγκεντρώνοντας πλήθος υψηλόβαθμων στελεχών από κάθε πλευρά του ψηφιακού οικοσυστήματος: Digital Publishers, Διαφημιζόμενους και Agencies. H μεγάλη συμμετοχή, η οποία παρουσίασε αύξηση για 5η συνεχή χρονιά, και ο ενθουσιασμός που χαρακτήρισαν την τελετή απονομής των βραβείων, επιβεβαίωσαν την ανάγκη της αγοράς του Digital για μία διοργάνωση η οποία αναδεικνύει το υψηλό επίπεδο καινοτομίας, καθώς και το κίνητρο της επιβράβευσης. Αξίζει να σημειωθεί ότι φέτος η Κριτική Επιτροπή των DIME Awards έφθασε τους 29 experts των Digital Media, με Πρόεδρο την Helen Konstantopoulos, VP International Circulation & Development των New York Times. Στην τελετή απονομής, η οποία ξεκίνησε με ένα sync mapping dance act με τίτλο «Project Altius» και με τον παρουσιαστή Παναγιώτη Χατζηδάκη να μεταδίδει live την έναρξη μέσω Facebook, παρευρέθηκαν περισσότερα από 400 υψηλόβαθμα στελέχη. Τα Digital Media Awards διοργανώνει το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications.

«Η Ελληνική αγορά διαθέτει εκπληκτικό ταλέντο»

Πρόεδρος της φετινής κριτικής επιτροπής ήταν η Helen Konstantopoulos, VP International Circulation & Development New York Times. Προλογίζοντας τις απονομές, η Helen Konstantopoulos στάθηκε στις δυνατές και εξαιρετικά ταλαντούχες συμμετοχές που είδε, όπως είπε, κατά τη διαδικασία των κρίσεων. «Σκληρή δουλειά και εκπληκτικό ταλέντο, αυτό βλέπω σήμερα στην ελληνική αγορά», τόνισε. Αναφέρθηκε ιδιαίτερα στο υψηλό επίπεδο ποιότητας των έργων που διακρίθηκαν με Platinum και Gold βραβεία, που «θέτουν τον πήχη ακόμη ψηλότερα για την επόμενη χρονιά», αλλά και στη «νεανική» ενέργεια που είδε να αποπνέουν συνολικά οι πλούσιες συμμετοχές του φετινού θεσμού. «The mojo is back in Greece», ανέφερε χαρακτηριστικά, εντοπίζοντας την αλλαγή σε σχέση με την προηγούμενη επίσκεψή της στην Ελλάδα, μια αλλαγή που «μπορείς να την αισθανθείς και σε μια βραδιά όπως η αποψινή».

Η DPG Digital Media για τον Π. Γιαννακόπουλο

Η εταιρεία DPG Digital Media, εκφράζοντας τη βαθιά θλίψη και οδύνη όλων των εργαζομένων και συνεργατών της για το χαμό του Παύλου Γιαννακόπουλου, δεν προσήλθε στην Τελετή Απονομής για να παραλάβει δια ζώσης τα βραβεία της. «Το ήθος, το πείσμα και η αφοσίωση του Παύλου Γιαννακόπουλου αποτελούν για όλους εμάς αδιαπραγμάτευτες αξίες που θα μας συντροφεύουν για πάντα», ανέφερε σε σχετική ανακοίνωσή της.

Χορηγοί

Χορηγός των βραβείων ήταν η Project Agora, Χορηγός Venue ο Ιππόδρομος Αθηνών, Χορηγός ποτού η Metaxa και Υποστηρικτής η MAD Inmedia.

Digital Media Agency of the Year

TEMPO OMD HELLAS

«Συνεχίζουμε στο δρόμο που έχουμε χαράξει»

«Η για δεύτερη συνεχή χρoνιά διάκριση της Tempo OMD στα DIME Awards, είναι το αποτέλεσμα της συνεχούς και σημαντικής επένδυσης της εταιρείας μας στις ψηφιακές υπηρεσίες, στην τεχνολογία και κυρίως στο ανθρώπινο δυναμικό. Στο δρόμο αυτό συνεχίζουμε, με στόχο να κερδίζουμε καθημερινά χώρο στην καρδιά και το μυαλό των καταναλωτών, για τα brands των πελατών μας», δήλωσε ο Νίκος Σίμπουρας, CEO της Tempo OMD Hellas, σχολιάζοντας τις διακρίσεις.

Digital Publication of the Year

gazzetta.gr / Liquid Media

«Με συνέπεια και ειλικρίνεια»

«Η Liquid Media παραμένει σταθερή στις αρχές της, οι οποίες είναι η συνέπεια και η ειλικρίνεια στις σχέσεις της με τους αναγνώστες των sites που εκπροσωπεί, καθώς και με τους συνεργάτες και πελάτες της. Η πελατοκεντρική προσέγγιση, η δημιουργικότητα, η αντικειμενικότητα, τα αποκλειστικά ρεπορτάζ και η καθημερινή προσπάθεια από όλα τα μέλη της υπέροχης ομάδας μας, επιβραβεύονται για μια ακόμη χρονιά. Στα DIME 2018 κατακτήσαμε για δεύτερη συνεχή χρονιά την κορυφαία διάκριση του Digital Publication of The Year, όπως επίσης και άλλα 11 βραβεία (5 Gold, 5 Silver και 2 Bronze). Αυτές οι διακρίσεις, εκτός του ότι μας κάνουν περήφανους και χαρούμενους για τη δουλειά μας, μας δίνουν την ώθηση να συνεχίσουμε ακόμη πιο δυνατά», ανέφερε σχολιάζοντας τις διακρίσεις ο Τάκης Γεωργόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Liquid Media.

DIME Awards 2017

Σε Tempo OMD και gazzetta.gr οι υψηλότερες διακρίσεις των DIME 2017

Σε άκρως εορταστικό κλίμα πραγματοποιήθηκαν για 4η χρονιά τα Digital Media Awards 2017, συγκεντρώνοντας τους καλύτερους των Ψηφιακών Μέσων σε μια διοργάνωση. Μεγάλοι νικητές της βραδιάς αναδείχθηκαν η Tempo OMD Hellas και το gazzetta.gr της Liquid Media, αποσπώντας τις διακρίσεις «Digital Media Agency of the Year» και «Digital Publication of the Year» αντίστοιχα.

Παρουσία όλης της αγοράς των digital media, πραγματοποιήθηκε χθες, Τετάρτη 24 Μαΐου στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, η Τελετή Απονομής των Digital Media Awards 2017. Πρόκειται για βραβεία τα οποία διοργανώνει το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications, με σκοπό να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις βέλτιστες πρακτικές και δουλειές στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα, για τέταρτη συνεχή χρονιά. H μεγάλη συμμετοχή και ο ενθουσιασμός που χαρακτήρισαν την τελετή απονομής των βραβείων, έδειξαν ξεκάθαρα την ανάγκη της αγοράς του Digital για μία διοργάνωση, η οποία αναδεικνύει το υψηλό επίπεδο καινοτομίας, καθώς και το κίνητρο της επιβράβευσης.

Στην τελετή απονομής, η οποία ξεκίνησε με ένα σύγχρονο dance act που ξεσήκωσε τους παρευρισκόμενους και με τον παρουσιαστή Παναγιώτη Χατζηδάκη να μεταδίδει live την έναρξη μέσω Facebook, παρευρέθηκαν περισσότερα από 400 υψηλόβαθμα στελέχη και βραβεύθηκαν τα έργα και οι πρωτοβουλίες που διακρίθηκαν από την αρμόδια Κριτική Επιτροπή των βραβείων, μέσω αδιάβλητης διαδικασίας. Ο ενθουσιασμός των στελεχών που ανέβηκαν στη σκηνή να παραλάβουν τα βραβεία τους, ήταν έκδηλος, ενώ το χιούμορ δεν έλειψε από τις ευχαριστήριες δηλώσεις. Χαιρετισμό απηύθυναν ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής καθ. Σέργιος Δημητριάδης και ο Θωμάς Σιωζόπουλος, Αντιπρόεδρος του ΔΣ της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου.

Έκπληξη της βραδιάς αποτέλεσαν τα δύο κορυφαία βραβεία, Media Publication of the Year, το οποίο απέσπασε το gazzetta.gr, και Media Agency of the Year, το οποίο απέσπασε η εταιρεία Tempo OMD Hellas. Τα συγκεκριμένα βραβεία απονεμήθηκαν για πρώτη φορά στα 4 χρόνια της διοργάνωσης. Επίσης, απονεμήθηκαν για πρώτη φορά και Platinum βραβεία, στην υποψηφιότητα εκείνη της κάθε ενότητας, η οποία συγκέντρωσε τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας από την Κριτική Επιτροπή, ανάμεσα στο σύνολο των υποψηφιοτήτων σε όλες τις κατηγορίες της συγκεκριμένης ενότητας.

Τα 4 Platinum βραβεία απέσπασαν: το VICE Greece για την Ανάπτυξη & Διαχείριση Περιεχομένου, το I like recipes για την Ενίσχυση της Εμπειρίας του Αναγνώστη, το Jeremy_Greecing powered by Wind για την Ψηφιακή Επικοινωνία & Μarketing, και τα Public στην ενότητα Βέλτιστες Ψηφιακές Υπηρεσίες προς τους Διαφημιζόμενους. Η βραδιά έκλεισε με ποτό στον εξωτερικό χώρο, χαλαρή διάθεση, ανταλλαγή απόψεων και συγχαρητήρια στους νικητές. Χορηγός των βραβείων είναι η Project Agora, Υποστηρικτές η MAD Inmedia και τη Xbots και Χορηγός ποτού η METAXA.

Digital Media Awards 2017 Ceremony

«Τα DIME μπορούν πλέον να θεωρούνται θεσμός»

Ο Δρ. Σέργιος Δημητριάδης, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής της φετινής διοργάνωσης, αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στην αύξηση των υποψηφιοτήτων και στις δύο καινοτομίες των DIME 2017, δηλαδή τη θέσπιση του Platinum Award και των διακρίσεων Digital Media Agency of The Year και Digital Publication of The Year. Συγκεκριμένα, δήλωσε: «Τα DIME μπορούν να θεωρούνται πλέον θεσμός σε μια αγορά που έχει την ιδιαιτερότητα να συγκεντρώνει υποψηφιότητες από publishers, media και μέσω αυτών και από brands. Θα ήθελα να σας μεταφέρω μια φράση του CEO ενός digital agency της Αμερικής, ο οποίος περιέγραψε πολύ καλά τις αλλαγές που συντελούνται στο ψηφιακό οικοσύστημα.

Είπε λοιπόν ότι τα brands έχουν πια την τάση να γίνονται publishers, μέσω του content που δημιουργούν, οι publishers τείνουν να γίνουν agencies, καθώς δουλεύουν όλο και περισσότερο το native και αναπτύσσουν in house την απαραίτητη τεχνογνωσία, ενώ τα agencies μετασχηματίζονται σε tech companies, το οποίο εξηγείται από τις πολλές δυνατότητες της τεχνολογίας και από τη σύγκλιση του digital με το physical. Σε αυτό λοιπόν το οικοσύστημα, θα ήθελα να τονίσω ότι στα φετινά DIME είχαμε περισσότερες υποψηφιότητες από πέρυσι, περίπου 300 συνολικά από 60 εταιρείες, αλλά και μεγαλύτερη Κριτική Επιτροπή. Παρά τις περισσότερες υποψηφιότητες δόθηκαν λιγότερα βραβεία σε σχέση με πέρυσι, πιθανόν γιατί ο θεσμός ωριμάζει, η Κριτική Επιτροπή μπορεί να ήταν λίγο πιο απαιτητική και επίσης αυτό που οι διοργανωτές έχουν σωστά υιοθετήσει είναι ότι δεν δίνεται συστηματικά Gold, Silver, Bronze βραβείο σε κάθε κατηγορία, αν δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υποψηφιότητες».

«Fact checkers κατά των ψευδών ειδήσεων»

Χαιρετισμό απηύθυνε και ο Θωμάς Σιωζόπουλος, Αντιπρόεδρος του ΔΣ της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ), αναφερόμενος στα νέα βήματα που ετοιμάζει η Ένωση για τη στήριξη του ελληνικού διαδικτύου: «Τα δύο καινούρια πράγματα που σκεφτόμαστε να κάνουμε φέτος ως ΕΝΕΔ, είναι να χρησιμοποιήσουμε τον Κώδικα Δεοντολογίας που έχουμε φτιάξει, παράλληλα με έναν fact checker. Ένα μεγάλο πρόβλημα της αγοράς του ελληνικού διαδικτύου είναι οι ανέλεγκτες αναρτήσεις, τα ψέματα και γενικά ο χαοτικός τομέας των ειδήσεων που διακινείται στο internet.

Τα fact checkers θα δώσουν στα ελληνικά sites κάποια δόση αξιοπιστίας για να μπορούν να διαφοροποιηθούν από το Google και το Facebook, που εδώ που τα λέμε μας κλέβουν το ψωμί. Η αγορά δεινοπαθεί. Το Lobby προς την κυβέρνηση για να μας προστατέψει λίγο φορολογικά απέναντι σε Google και Facebook είναι ένα από τα μεγάλα καθήκοντά μας, καθώς το internet για να εξελιχθεί θέλει funding. Κλείνοντας θα ήθελα να πω ότι ένα άλλο θέμα το οποίο έχει πάρα πολύ ισχυρή επίδραση στη ζωή μας είναι το πώς εξελίσσεται το δημοσιογραφικό επάγγελμα. Γι’ αυτόν τον λόγο, η ΕΝΕΔ σκοπεύει να διοργανώσει άμεσα ένα συνέδριο για το μέλλον της δημοσιογραφίας».

DIME Awards 2016

Απονεμήθηκαν τα βραβεία στους καλύτερους των Digital Media

Με την παρουσία όλης της αγοράς των Digital Media, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016, στο Ble Azure, η Τελετή Απονομής των Digital Media Awards 2016. Τα βραβεία, τα οποία διοργανώνει το Marketing Week έχουν καθιερωθεί πλέον ως δημοφιλής θεσμός που έχει ως στόχο την ανάδειξη και την επιβράβευση βέλτιστων πρακτικών στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα.

Τα βραβεία διοργανώθηκαν και απονεμήθηκαν για Τρίτη συνεχή χρονιά και η μεγάλη συμμετοχή απέδειξε την ανάγκη που υπάρχει στην αγορά του Digital για μία διοργάνωση, η οποία αναδεικνύει το υψηλό επίπεδο καινοτομίας και τιμά τις αξιόλογες προσπάθειες. Στην τελετή απονομής, την οποία παρουσίασε ο Παναγιώτης Χατζηδάκης, παρευρέθηκαν περισσότερα από 400 υψηλόβαθμα στελέχη και βραβεύθηκαν τα έργα και οι πρωτοβουλίες που διακρίθηκαν από την κριτική επιτροπή. Πολυνίκης της εφετινής διοργάνωσης αναδείχθηκε η DPG που απέσπασε 13 βραβεία, ακολουθούμενη από την Liquid Media, η οποία έλαβε 12 διακρίσεις.

Η πρόεδρος της κριτικής επιτροπής κ. Μπέττυ Τσακαρέστου, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, έκανε λόγο για το υψηλό επίπεδο των έργων που τέθηκαν προς αξιολόγηση και βράβευση. Στον εναρκτήριο χαιρετισμό της χαρακτήρισε την χρονιά που πέρασε «πολύ ενδιαφέρουσα για τα Digital Media» και στάθηκε ιδιαίτερα στις προκλήσεις που αντιμετώπισαν τα Μέσα και εξήρε τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίθηκαν. Όσον αφορά στην επιλογή των φετινών νικητών, η κ.Τσακαρέστου τόνισε ότι βραβεύθηκαν δουλειές που βρέθηκαν στην αιχμή της πραγματικότητας. H πρόεδρος της επιτροπής άδραξε την ευκαιρία για να αναφερθεί και στην έρευνα Digital News Report 2016 του Reuters Institute, η οποία δημοσιοποιήθηκε χθες και ανέδειξε ως κύριες τάσεις την περαιτέρω άνοδο του Mobile και την υποχώρηση του print.

Digital Media Awards 2016 Ceremony

Π.Βανικιώτης: «Το ραντεβού μίας αγοράς που προοδεύει παρά τις δυσκολίες»

Ο Συντονιστής των Βραβείων Περικλής Βανικιώτης αναφέρθηκε στα χαρακτηριστικά της φετινής διοργάνωσης ξεχωρίζοντας τη μεγάλη αύξηση των συμμετοχών: «Οι 250 και πλέον συμμετοχές σε ένα κομμάτι της αγοράς που βρίσκεται σε δύσκολη θέση είναι σίγουρα μεγάλη υπόθεση. Είναι ένας τομέας ο οποίος, εκτός τους ότι έχει πληγεί περισσότερο από την κρίση, έχει κληθεί να επενδύσει σε νέα στοιχεία όπως το Programmatic. Είναι πολύ ενθαρρυντικό, επομένως, να βλέπουμε τόσο αξιόλογες δουλειές από τους publishers που σηκώνουν τόσο μεγάλο βάρος. Παράλληλα, φέτος είδαμε περισσότερες και πολύ ποιοτικές δουλειές από τα Media Αgencies. Έπειτα, παρατηρήθηκε μεγάλη διασπορά, τόσο ποιοτικά όσο και ποσοτικά: Στα βραβεία συμμετείχαν σχεδόν όλοι οι μεγάλοι όμιλοι, ενώ είδαμε πολλά έργα που βγάζουν φρεσκάδα στην προσέγγισή τους και αποτελούν τη νέα γενιά. Επιπλέον, υποβλήθηκαν πολλές δουλειές που φωτογραφίζουν την υιοθέτηση τάσεων που κυριαρχούν διεθνώς, όπως το Native. Ποιοτικά θα στεκόμουν και σε κάτι άλλο: στο κομμάτι του περιεχομένου οι πιο ποιοτικές, καλοστημένες και πλούσιες δουλειές προήλθαν από σε τομείς όπως το Integrated reporting, τα longforms, κλπ. Εκεί δεν έχει σημασία μόνο το περιεχόμενο, αλλά και τρόπος παρουσίασης. Σε αυτά τα έργα αναδεικνύεται και η πλευρά την παραγωγής αλλά και η βελτιωμένη εμπειρία του χρήστη. Σημειώνω ότι ακόμη και οι δουλειές που δεν βραβεύθηκαν δικαιώνουν τους τίτλους των κατηγοριών βράβευσης. Όλα αυτά φωτογραφίζουν με τον καλύτερο τρόπο το γεγονός ότι τα Dime δεν είναι απλώς ένας θεσμός αλλά ένας θεσμός που αναδεικνύει όλες τις πλευρές του Publishing Industry. Τέλος, θα ήθελα να αναφερθώ στην άρτια τελετή απονομής και να συγχαρώ τους διοργανωτές, οι οποίοι κάνουν ό,τι καλύτερο ώστε να καθιερωθεί οριστικά αυτή η βραδιά ως το ραντεβού μίας αγοράς που παρά τις δυσκολίες προοδεύει και καινοτομεί».

DIME Awards 2015

Τα ψηφιακά Μέσα της Ελλάδας αποδεικνύουν την καινοτομία και αποτελεσματικότητά τους! Παρουσία όλης της αγοράς των digital media πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 3 Ιουνίου στο Balux Prive, η Τελετή Απονομής των Digital Media Awards 2015, μέσα σε μία κατάμεστη αίθουσα και σε κλίμα ενθουσιασμού και πανηγυρισμού.

Τα Digital Media (Dime) Awards διοργανώνονται από το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications, με σκοπό να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις βέλτιστες πρακτικές και δουλειές στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα. H μεγάλη συμμετοχή και ο ενθουσιασμός που χαρακτήρισαν την τελετή απονομής των βραβείων, η οποία πραγματοποιήθηκε για δεύτερη χρονιά φέτος, έδειξαν ξεκάθαρα την ανάγκη της αγοράς του Digital για μία διοργάνωση, η οποία αναδεικνύει το υψηλό επίπεδο καινοτομίας, καθώς και το κίνητρο της επιβράβευσης.

DIME Awards 2014

Το υψηλό επίπεδο καινοτομίας που διαθέτει, έδειξε στις 19 Ιουνίου 2014 ο κλάδος των Ψηφιακών Εκδόσεων και Μέσων, στο πλαίσιο των Digital Media Awards 2014. H 1η στην Ελλάδα διοργάνωση αναγνώρισης των βέλτιστων πρακτικών του χώρου, έδωσε το δημιουργικό στίγμα μίας νεαρής, αλλά πολλά υποσχόμενης αγοράς.

Η μεγάλη συμμετοχή και το ενθουσιώδες κλίμα που χαρακτήρισε την τελετή απονομής, έδειξαν ξεκάθαρα ότι η αγορά του digital είχε ανάγκη από μία διοργάνωση όπως τα Digital Media Awards.

Στη φιλική αίθουσα του Gazarte, απονεμήθηκαν στις 19 Ιουλίου 2014 τα βραβεία των Digital Media Awards 2014, που σκοπό έχουν να αναγνωρίσουν και να επιβραβεύσουν τις βέλτιστες πρακτικές και δουλειές στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα. Όπως ανέφερε στον χαιρετισμό της και η Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, Μπέττυ Τσακαρέστου, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, η ανάδειξη της καινοτομίας και το κίνητρο της επιβράβευσης αποτελούν σημαντική ευκαιρία για τον κλάδο, βελτιώνουν τον ανταγωνισμό και οδηγούν στην περεταίρω ανάπτυξή του, μέσα από case studies που «θα αποτελέσουν οδηγό για όλους μας».

Tα βραβεία και οι νικητές

DIGITAL BRAND OF THE YEAR
Κωτσόβολος
DIGITAL MEDIA AGENCY OF THE YEAR
ZENITH
DIGITAL MEDIUM OF THE YEAR
SPORT24
DIGITAL PUBLISHER OF THE YEAR
24MEDIA
DIGITAL ADTECH PROVIDER OF THE YEAR
TEADS
Digital Publisher of the Decade - TOP 3
24Media
DPG
Liquid Media
Digital Medium of the Decade - TOP 3
CNN
Gazzetta
VICE
Digital Media Agency of the Decade - TOP 3
Mindshare
TEMPO OMD
Zenith
Ανάπτυξη & Διαχείριση Online Περιεχομένου
PLATINUM VICE Greece | Τα «Ορφανά» από την Ελλάδα
 Best Original Reporting
GOLD VICE Greece | Εμπόριο Ανθρώπων
SILVER Zougla.gr | «Αποθήκη ναρκωτικών η Ελλάδα»
Best International Reporting
GOLD 24MEDIA | To SPORT24 στο Κατάρ για το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου
SILVER VICE Greece | Σκάνδαλο Διαφθοράς στην ΕΕ: Τα Απόρρητα Έγγραφα του Μαρόκου και Ένας Λαός - Όμηρος του Λόμπινγκ με τις Βαλίτσες
BRONZE DPG Digital Media Group | Η αποστολή του CNN Greece σε Πολωνία και Ουκρανία
Best Integrated Reporting / Transmedia Storytelling
GOLD 24MEDIA | Eurobasket 2022: To road trip και η αποστολή του SPORT24 σε Μιλάνο και Βερολίνο
Best Digital Video Reporting / Storytelling
GOLD VICE Greece | Τα «Ορφανά» από την Ελλάδα
SILVER 24MEDIA | SUPER GIANNIS Antetokounmpo: The Game of his Life
BRONZE 24MEDIA | Greek Mafia: Η δολοφονία Σκαφτούρου κι ο «πόλεμος της νύχτας», ένα explainer video από το NEWS24/7
Best Use of Data for a Story / Report
GOLD 24MEDIA | SPORT24 OPTA: Η απόλυτη ανάλυση του Α γύρου της Super League
SILVER DPG Digital Media Group | Data Project - Eνδοοικογενειακή βία
 Best Editorial - Best Column
GOLD VICE Greece | Η Φυλακή από Μέσα
SILVER NEMO Digital | SHErious Talks
BRONZE DPG Digital Media Group | Act for Earth
BRONZE Όμιλος ΟΤΕ | otegroupblog.gr : Exclusive Video Speakers Content
Best Long Form Content
GOLD 24MEDIA | OW: Συνέντευξη με τη Θεανώ Κόντα για τη σεξουαλικότητα των ανθρώπων με αναπηρία
SILVER VICE Greece | Stealthing: Ο Βιασμός που Περνάει Κάτω από τα «Ραντάρ»
BRONZE DPG Digital Media Group | Μια μέρα στο Κέντρο Βρεφών «Η Μητέρα», εκεί όπου η λέξη «μαμά» βρίσκει το αληθινό της νόημα
Best Live Streaming Event or Series  by a Digital Publisher
GOLD 24MEDIA | Η εκπομπή Game Night του SPORT24 για το μπασκετικό ντέρμπι Παναθηναϊκός - Ολυμπιακός
Ενίσχυση της Εμπειρίας του Αναγνώστη
PLATINUM KROMA ΑΜΚΕ | KROMA Art Magazine
 Best Responsive or Mobile Edition
GOLD ATCOM | Το ανανεωμένο athensvoice.gr
Best App 
GOLD KROMA MAKE | KROMA Art Magazine
SILVER 24MEDIA | Tο app του SPORT24
Best Home Page
GOLD DPG Digital Media Group | Επανασχεδιασμός του Queen.gr
SILVER ATCOM | Το ανανεωμένο athensvoice.gr
BRONZE Πλαίσιο Computers ΑΕΒΕ | H αναγέννηση!  Όταν τα ui/ux principles συναντούν την λειτουργικότητα & την ευχρηστία
Best Reader Interaction  
GOLD Public | Public Community Management με brand humanization
 Best Outstanding New Project / Product 
GOLD BGM OMD / Menshouse | NIVEA MEN 5on5.gr
SILVER Phaistos Networks - glomex | Dynamic Content & Innovative formats στην υπηρεσία publishers και αναγνωστών
 Ψηφιακή Επικοινωνία & Marketing
PLATINUM ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ | ΔΥΝΑΤΗ. Μία αληθινή ιστορία για την τεχνολογία και τον άνθρωπο.
Best Use of Facebook
GOLD Vodafone Greece | Vodafone TV Facebook Test & Learn Framework
SILVER Initiative Media | Best Use of Meta audience insights across Unilever brands
BRONZE Πλαίσιο Computers | H μεγαλύτερη FB σελίδα στον χώρο του Consumer Electronics είναι εδώ!
BRONZE Πλαίσιο Computers | Το Πλαίσιο στο Facebook είναι 1 in a million (Page Likes)
BRONZE ΕΡΤ Α.Ε | Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση | Βest Use of Facebook ERT A.E
Best CSR Award
GOLD ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ | ΔΥΝΑΤΗ. Μία αληθινή ιστορία για την τεχνολογία και τον άνθρωπο.
SILVER AVAKON+/Leoussis a_ | Σ.Κ.Ε.Π. "Αυτό είναι το φυσιολογικό"
BRONZE DPG Digital Media Group | Σχολικός Εκφοβισμός – CNN.gr
Best Use of Instagram
GOLD Vodafone Greece | Vodafone TV η μάχη του τηλεκοντρόλ!
SILVER Πλαίσιο Computers | Το Πλαίσιο είναι…Instagrammable!
BRONZE OMIΛΟΣ ΟΤΕ | ΜΤ Stories – Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ
Best Use of YouTube
GOLD Πλαίσιο Computers ΑΕΒΕ | Το Πλαίσιο είναι στο Youtube…και ήρθε για να μείνει!
SILVER Public | Δημιουργία native content για το Public YouTube Channel
SILVER DIGITAL MINDS - ΓΕΡΜΑΝΟΣ | ΓΕΡΜΑΝΟΣ YouTube Channel | Digital Minds
BRONZE Vodafone Greece | Mε το νέο Vodafone One Unlimited κάθε μέρα είναι Κυριακή
BRONZE Πλαίσιο Computers | Project: The Video Performance Transformation 2023 | PLAISIO.GR
BRONZE Fuzz Productions & HÄST Productions | Release Athens Festival 2022
 Best Use of TikTok
GOLD STAR CHANNEL | MasterChef 2023 - TIKTOK
SILVER Vodafone CU | #findtherainbowchallenge
BRONZE STAR CHANNEL | GREECE’S NEXT TOP MODEL 5 - TIKTOK
Best Use of Other Social Media Platforms
GOLD Πλαίσιο Computers ΑΕΒΕ | Twittάρουμε ασταμάτητα από το 2010!
SILVER Publicis Groupe/Zenith | Disney+ through the Snapchat Lens
SILVER THE DESIGN AGENCY | VIBER STICKER PACKS  -  CAT 'N' DOG  /  MEMESGREECE.GR
BRONZE Alpha TV | "Ο κύριος Alpha" στο Twitter: Tο case study μια marketing στρατηγικής που εξελίχθηκε σε φαινόμενο!
BRONZE STAR CHANNEL | MasterChef 2023 - Twitter
Best Search Marketing
GOLD Vodafone Greece | +345% Αύξηση σε Leads από την Search καμπάνια Vodafone TV με Disney+
SILVER Πλαίσιο Computers  | The V3 Εra of Search Ads the Plaisio Way!
BRONZE DPG Digital Media Group | Υγεία και ευεξία σε πρώτο πλάνο με τη σφραγίδα του Onmed.gr!
BRONZE IMBnet Digital Marketing Agency | Best Search Marketing / Search Engine Optimization
Best e-newsletter 
GOLD Πλαίσιο Computers AΕΒΕ | e-Mail marketing since 1999!
SILVER ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ | E-NEWSLETTERS
BRONZE 24MEDIA | Slow Monday: Το newsletter του OW
Best Campaign for Launch / Re-launch 
GOLD Publicis Groupe/Zenith | Disney+ Launch | Περισσότερα από όσα φαντάζεστε
SILVER Πλαίσιο Computers  | «Black Frider / Ο ιππότης της Τεχνολογίας είναι στο Πλαίσιο!»
BRONZE AVAKON+/Leoussis a_ | WWF - Saved the planet with the power of food!
BRONZE Alpha TV / The Social Experience | Ο Παραδεισος των Κυριών - Η νέα καθημερινή σειρά του Alpha με ένα ξεχωριστό social promo launch!
Best Engagement Strategy
GOLD ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ | Οι μάγκες του Κωτσόβολου
SILVER STAR CHANNEL | MasterChef 2023
BRONZE AVAKON+/Leoussis a_ | Σ.Κ.Ε.Π. "Αυτό είναι το φυσιολογικό"
BRONZE Alpha TV / The Social Experience  | Σασμός - Η πιο δυνατή ιστορία αγάπης και στα social media!
 Βέλτιστες Ψηφιακές Υπηρεσίες προς τους Διαφημιζόμενους
PLATINUM Publicis Groupe/Zenith | Disney+ | Άνοδος: Η Ιστορία των Αντετοκούνμπο
Best Innovative Service
GOLD Teads Greece - Tempo OMD | Bacardi Atelier
SILVER Teads Greece - BGM OMD | Mercedes EQB Cookieless VS Cookie Based
BRONZE Teads Greece - Zenith | Disney+ Brand Pulse
BRONZE Phaistos Networks - glomex | Top Sports Content Distribution 2022 - Instream Inventory  για τους διαφημιζόμενους - Broad, Premium & Safe
Best Programmatic Campaign for a Brand
GOLD Teads Greece - Tempo OMD | Feelgood Entertainment/ Avatar The way of water
SILVER Τράπεζα Πειραιώς | EQUALL
BRONZE αία* Relate | ΕΛΙΝΟΙΛ «Δέσμευση Ποιότητας» τριπλού ελέγχου.
Best Effectiveness Campaign for Direct Response
GOLD Initiative Media | Dove Artpit Collection
SILVER Madinad | Bombay x Kostara - Full-Page Prestitial with video by Madinad
BRONZE Teads Greece - Dentsu | Αθηναϊκή Ζυθοπoιία / Mamos Brand Pulse
Best Tablet or Mobile Αdvertising
GOLD Initiative Media | AXE owns the Gaming environment
SILVER Teads Greece - Novibet | Novibet World Cup 2022
BRONZE Madinad | Tanweer - Tap to Play Full-Page Prestitial by Madinad
Best Branded Event by a Digital Publisher 
GOLD DPG Digital Media Group | #daytoremember: Μια αξέχαστη Δευτέρα από το Queen.gr στα νησιά του Αργοσαρωνικού!
SILVER 24MEDIA | Μια βραδιά NBA Finals στη Θεσσαλονίκη με το SPORT24
BRONZE DPG Digital Media Group | ΜΗΝΑΣΜΑΝ | Το Ratpack.gr γιόρτασε τα 6α του γενέθλια!
Best Native Advertising Strategy
GOLD DPG Digital Media Group | Nature’s Finest: Beauty Edition by Athonites
Most Effective Native Advertising Campaign
GOLD Initiative Media | AXE Fresh Dating Tips for a new generation of Men
SILVER DPG Digital Media Group | Οδοιπορικό στο εργοστάσιο COCO-MAT στην Ξάνθη: Φυσική πολυτέλεια με σεβασμό στο περιβάλλον – CNN Greece
BRONZE Publicis Groupe/Zenith | Εσύ τι τύπος Traveler είσαι? By SKY express
Most Creative Native Advertising Campaign
GOLD DIGITAL MINDS & Stoiximan | Stoiximan Quiz Show Παγκόσμιο Edition
SILVER DIGITAL MINDS | FLASHBACK COSMOTE 
BRONZE Publicis Groupe/Zenith | Μετρώντας αντίστροφα για τα Χριστούγεννα με το Disney+
BRONZE ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ | O ΕξοικονοΜάκης
Best Use of Video in Native Advertising
GOLD ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ | ΔΥΝΑΤΗ. Μία αληθινή ιστορία για την τεχνολογία και τον άνθρωπο.
SILVER DPG Digital Media Group | Ανακυκλώνω ρούχα για καλό σκοπό, powered by Skip
BRONZE DIGITAL MINDS | FLASHBACK COSMOTE 
Best Use of Social Media in Native Advertising
GOLD Publicis Groupe/Zenith | “Waste Watchers”: Ζήσε βιώσιμα #LikeABosch
SILVER Publicis Groupe/Starcom | The Beary Disruptive BEAR FRUITS Launch!
BRONZE Initiative Media | TRESemmé: It's all about content & consumer training
 Creative Use of Cross Μedia
GOLD Publicis Groupe/Zenith | Disney+ | Άνοδος: Η Ιστορία των Αντετοκούνμπο
SILVER ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ | ΔΥΝΑΤΗ. Μία αληθινή ιστορία για την τεχνολογία και τον άνθρωπο.
BRONZE ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ | Οι μάγκες του Κωτσόβολου
BRONZE Initiative Media | Dove Purpose's Digital Takeover
Creative Use of Innovative Formats
GOLD Publicis Groupe/Zenith | Disney+ | Άνοδος: Η Ιστορία των Αντετοκούνμπο
SILVER ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ | KMERS @Metaverse Roblox
BRONZE STAR CHANNEL | MasterChef 2023 – TikTok Top View
BRONZE Teads Greece - Tempo OMD | Nissan X - Trail  Custom Formats
 Best Use of Data in Native Advertising
GOLD DIGITAL MINDS - ΓΕΡΜΑΝΟΣ | The Unboxholics Guide: Tech Tips and Tricks 2022 
SILVER Initiative Media | Knorr Media Partnership with Queen.gr
Podcasts
PLATINUM Melon  Media | Ιστορίες της Aegean
Best in Arts & Culture
GOLD DPG Digital Media Group | Podcast από το Α έως το Ω | by Newsbomb.gr
SILVER Art Podcast | Γιώτα Τσιμπρικίδου
Best Sponsored Podcast
GOLD Melon  Media | Ιστορίες της Aegean
SILVER MINDSHARE | THE PATOUSA PROJECT
BRONZE Publicis Groupe / Zenith | Η Βίκος Cola πάει Eurovision μέσω της σειράς podcasts Showbiz o’clock
Best in Entertainment
GOLD 24MEDIA | Θωμάς Ζάμπρας: Άλλο Ένα Podcast 2.0
Best in Current Affairs
GOLD 24MEDIA | Been There Done That με την Μίνα Μπιράκου
SILVER HÄST Productions | Άσυλο Ιδεών | Podcast
 Best in Business & Finance
GOLD Pineapple Studio - Podcast Production & Audio Info Hub | Business Undercover | Podcast Επιχειρηματικότητας & Digital Marketing
SILVER Vodafone Greece | Πώς οι ΜμΕ θα αξιοποιήσουν τις επιδοτήσεις ψηφιακού μετασχηματισμού (Podcast)
BRONZE Endeavor Greece | Outliers Podcast
Best in History
GOLD 24MEDIA | Οι Εκλογικές Αναμετρήσεις 1974 - 2019: Το podcast series του NEWS24/7
Best in Health, Wellbeing & Relationships
GOLD 24MEDIA | Άκου Μάνα στο LadyLike με την Μαριλλέλα Αντωνοπούλου