Όροι Συμμετοχής - Οδηγίες

Η διαδικασία αξιολόγησης, τα ζητούμενα και οι όροι συμμετοχής των βραβείων

Δικαίωμα Συμμετοχής

Στα Digital Media Awards 2022 μπορούν να δηλώσουν υποψηφιότητα όλες οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο των Ψηφιακών Εκδόσεων ή προμηθεύουν/ συνεργάζονται με επιχειρήσεις στο χώρο των Ψηφιακών Εκδόσεων και εδρεύουν στην Ελλάδα. Στην Ενότητα Podcasts μπορούν να λάβουν μέρος και bloggers ή ιδιώτες, με την προϋπόθεση να υπάρχει σχετική έναρξη επιχείρησης.

Τα έργα που θα υποβληθούν, θα πρέπει να αφορούν στο διάστημα 21/5/2021 με 29/03/2022.

Για την ενότητα Podcasts:
Τα έργα που θα υποβληθούν στην ενότητα podcasts, θα πρέπει να αφορούν στο διάστημα 01/01/2021 με 29/03/2022.
Στα ζητούμενα υποψηφιότητας θα πρέπει να υποβάλετε ενεργό link στο οποίο θα υπάρχουν όλα τα επεισόδια της υποψηφιότητάς σας καθώς και ένα (1) επεισόδιο, ξεχωριστά, της επιλογής σας που να θεωρείτε πιο αντιπροσωπευτικό.

Η διοργάνωση διατηρεί το δικαίωμα, μετά την υποβολή των υποψηφιοτήτων, να συγχωνεύσει ή να ακυρώσει κατηγορίες, καθώς και να μεταφέρει υποψηφιότητες σε διαφορετικές κατηγορίες. Οι αποφάσεις και τα αποτελέσματα της Κριτικής Επιτροπής δεν αμφισβητούνται.

Μια υποψηφιότητα μπορεί να κατατεθεί σε περισσότερες από μια Κατηγορίες Βράβευσης, εφόσον περιλαμβάνει την περιγραφή και το υποστηρικτικό υλικό που αρμόζει στην εκάστοτε Κατηγορία Βράβευσης. Κάθε υποψηφιότητα θα πρέπει να απαντά με συγκεκριμένη δομή και σαφήνεια ανάλογα με το περιεχόμενο και τα ζητούμενα της κατηγορίας στην οποία υποβάλλεται.

  • Μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής υποψηφιοτήτων, δεν επιτρέπεται οποιαδήποτε αλλαγή.
  • Οι συμμετέχοντες στα βραβεία φέρουν την πλήρη και αποκλειστική ευθύνη για τις υποψηφιότητες που υποβάλλουν, καθώς και για την αλήθεια, πληρότητα και ακρίβεια των στοιχείων που περιλαμβάνονται σε αυτές.
  • Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων από την Κριτική Επιτροπή, πραγματοποιείται με βάση τα στοιχεία που οι συμμετέχοντες έχουν υποβάλει στην online υποψηφιότητα. Η BOUSSIAS, ως Διοργανώτρια Εταιρεία, και η Κριτική Επιτροπή δεν φέρουν καμία ευθύνη σε περίπτωση ψευδούς ή ανακριβούς δήλωσης, ή αποσιώπησης ουσιωδών στοιχείων σε μια υποψηφιότητα.
  • Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει στοιχεία του κειμένου της υποψηφιότητας, τα οποία δεν έχουν δηλωθεί ως εμπιστευτικά, σήματα και διακριτικά γνωρίσματα συμμετεχόντων στο πλαίσιο προβολής των βραβείων και των έργων που διακρίθηκαν σε αυτά.
  • Μετά την αξιολόγηση της Κριτικής Επιτροπής, η Διοργανώτρια Εταιρεία θα ενημερώσει τους συμμετέχοντες για τα αποτελέσματα.
  • Ο τρόπος ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων θα είναι προσαρμοσμένος στις υγειονομικές συνθήκες που θα επικρατούν στην χώρα τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.
  • Οι συμμετέχοντες και οι υποψηφιότητες που υποβάλλονται δεν ανακοινώνονται δημοσίως. Με εξαίρεση τη Διοργανώτρια Εταιρεία, οι συμμετέχοντες και οι υποβληθείσες υποψηφιότητες γνωστοποιούνται μόνο στα μέλη της Κριτικής Επιτροπής για τους σκοπούς της αξιολόγησης. Μετά την ολοκλήρωση της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων, ανακοινώνονται μόνο τα βραβευμένα έργα.
  • Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει μονομερώς τους όρους των βραβείων ή να αναβάλει ή ματαιώσει τη διοργάνωση, σε οποιαδήποτε φάση της, εάν συντρέχει σοβαρός λόγος (συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά, και όχι περιοριστικά, γεγονότων ανωτέρας βίας – μεταξύ αυτών και η πανδημία, καθώς και τυχόν μέτρα που λαμβάνονται για την αντιμετώπιση και τον περιορισμό της πανδημίας). Σε κάθε περίπτωση, η Διοργανώτρια Εταιρεία θα ενημερώσει σχετικά τους συμμετέχοντες μέσω email.
  • Οι συμμετέχοντες στα βραβεία ουδεμία αξίωση δύνανται να προβάλλουν έναντι της Διοργανώτριας Εταιρείας απορρέουσα από τις ως άνω ενέργειες, καθώς και εν γένει από τη συμμετοχή τους στα βραβεία.
  • Οι συμμετέχοντες, υποβάλλοντας την υποψηφιότητά τους, αποδέχονται πλήρως και ανεπιφύλακτα τους παραπάνω όρους συμμετοχής, καθώς και τις αποφάσεις της Κριτικής Επιτροπής, οι οποίες δεν αμφισβητούνται. Οι συμμετέχοντες παραιτούνται κάθε σχετικής αξίωσης τους.

Υποβολή Υποψηφιοτήτων

Για να θεωρηθεί έγκυρη μια υποψηφιότητα, θα πρέπει μέχρι την προθεσμία υποβολής υποψηφιοτήτων:

  • Να συμπληρώσετε και να υποβάλετε την online αίτηση υποψηφιότητας.
  • Nα πραγματοποιηθεί η κατάθεση του συνολικού κόστους όλων των υποψηφιοτήτων στους τραπεζικούς λογαριασμούς που αναγράφονται στην ιστοσελίδα των DIME Awards και να σταλεί το αποδεικτικό κατάθεσης στο e-mail: [email protected].Το ποσό που καταβάλει η εταιρεία για την εγκυρότητα της υποψηφιότητας είναι μη επιστρέψιμο. Σε περίπτωση έκτακτου κωλύματος επικοινωνήστε με τη Διοργανώτρια Εταιρεία στο [email protected].

Ζητούμενα Υποψηφιοτήτων

Για να υποβάλετε τις υποψηφιότητές σας στην online αίτηση, θα σας ζητηθεί να παρέχετε τα παρακάτω ζητούμενα:

1. Τίτλος υποψηφιότητας / ενέργειας

Συμπληρώστε τον τίτλο υποψηφιότητας / ενέργειας με πεζοκεφαλαία γράμματα, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί στο βραβείο.

2. Συμμετέχουσα εταιρεία

Συμπληρώστε την επωνυμία της συμμετέχουσας εταιρείας, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί (π.χ. «BOUSSIAS»). Σημ.: Οι συμμετέχουσες εταιρείες ανά υποψηφιότητα μπορεί να είναι περισσότερες από μία.

3. Επωνυμία Ψηφιακού Μέσου / Digital Medium (προαιρετικά)

Εάν είστε Εκδοτικός Όμιλος, συμπληρώστε το όνομα του Ψηφιακού Μέσου για το οποίο κατεβάζετε την υποψηφιότητα. Εάν είστε Ψηφιακό Μέσο, συμπληρώστε το όνομα του Μέσου. Από τη συμπλήρωση του συγκεκριμένου πεδίου θα προκύψουν οι συμμετοχές για το Μεγάλο Βραβείο, Digital Medium of the Year.

4. Επωνυμία Digital Publisher (προαιρετικά)

Αν είστε Digital Publisher / Ψηφιακός Όμιλος συμπληρώστε την επωνυμία σας. Από τη συμπλήρωση του συγκεκριμένου πεδίου θα προκύψουν οι συμμετοχές για το Μεγάλο Βραβείο, Digital Publisher of the Year. Digital Publisher / Ψηφιακός Όμιλος θεωρείται, η εκδοτική εταιρεία που διαθέτει πάνω από ένα Ψηφιακό Μέσο/ Medium.

5. Επωνυμία Brand (προαιρετικά)

Συμπληρώστε την επωνυμία του Brand.

6. Επωνυμία Agency (προαιρετικά)

Συμπληρώστε την επωνυμία του Agency.

7. Είστε Media Agency;

Επιλέξτε εάν είστε Media Agency (Ναι ή Όχι) Από τη συμπλήρωση του συγκεκριμένου πεδίου θα προκύψουν οι συμμετοχές για το Μεγάλο Βραβείο, Digital Media Agency of the Year.

8. Άλλοι δημιουργοί / συντελεστές (προαιρετικά)

Παρακαλούμε αναφέρετε άλλους συντελεστές των έργων που περιλαμβάνονται στην υποψηφιότητά σας.

9. Περιγραφή & στοιχεία της υποψηφιότητας (έως 600 λέξεις σύνολο)

Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε απλή γλώσσα και περιγράψτε την αρχική ιδέα του έργου και τον σκοπό του. Αναφερθείτε στην καινοτομία, στο δημιουργικό, στη χρήση της πλατφόρμας, στα στοιχεία που συνθέτουν την αξιολόγηση του έργου ανά ενότητα / κατηγορία καθώς και την αποτελεσματικότητα του έργου σας. Φροντίστε να αναφέρετε τους λόγους για τους οποίους πιστεύετε ότι θα πρέπει να βραβευθεί, στη συγκεκριμένη κατηγορία που συμμετέχει, λαμβάνοντας υπόψη τα κριτήρια αξιολόγησης.

10. Στην παραπάνω περιγραφή υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία;

Παρακαλούμε να μας επισημάνετε αν στην περιγραφή της υποψηφιότητάς σας υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία, τα οποία δεν θέλετε να δημοσιοποιηθούν. Διευκρινίζεται ότι εφόσον υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία, η Διοργανώτρια Εταιρεία δεν θα προβεί στη δημοσιοποίησή τους, ωστόσο θα τα γνωστοποιήσει σε όσους έχουν σχέση µε τη διοργάνωση και την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων (συμπεριλαμβανομένης ενδεικτικά, και όχι περιοριστικά της Κριτικής Επιτροπής, η οποία θα αξιολογεί αλλά δεν θα δημοσιοποιεί τυχόν εμπιστευτικά στοιχεία). Η Διοργανώτρια Εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει για στοιχεία της υποψηφιότητας τα οποία δημοσιοποιήθηκαν και τα οποία δεν είχαν χαρακτηρισθεί ως εμπιστευτικά κατά την υποβολή της υποψηφιότητας από τη συμμετέχουσα εταιρεία/ομάδα, η οποία είναι και αποκλειστικά υπεύθυνη.

11. Media – ready Synopsis (έως 100 λέξεις)

Παρακαλούμε να καταρτίσετε μια σύνοψη της υποψηφιότητάς σας, η οποία θα δημοσιευθεί, σε περίπτωση βράβευσής σας, ενδεικτικά στην ιστοσελίδα των Digital Media Awards, τα έντυπα και ηλεκτρονικά Μέσα της BOUSSIAS, δελτία τύπου σε έντυπα και ηλεκτρονικά Μέσα ενημέρωσης τρίτων κλπ. Γράψτε περιγραφή της υποψηφιότητάς σας με μεστό χαρακτήρα. Συμπεριλάβετε τους κύριους λόγους τεκμηρίωσης, τα οφέλη και συμπεράσματα της υποψηφιότητάς σας και αποφύγετε κείμενα εμπορικού – διαφημιστικού χαρακτήρα. Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύσει κείμενα, εφόσον αυτά δεν αποσταλούν μαζί με την υποψηφιότητα ή δεν πληρούν τα παραπάνω κριτήρια.

12. Media – ready image (έως 3 αρχεία jpg, έως 5 ΜΒ το αρχείο, landscape, min 75 dpi, 1920X1080)

Σε περίπτωση που βραβευθεί η υποψηφιότητά σας, η φωτογραφία που θα ανεβάσετε εδώ θα εμφανιστεί – χωρίς επιπλέον ενημέρωση ή έγκριση – στην τελετή απονομής των βραβείων κατά την ανακοίνωση του βραβείου σας. Διαλέξτε λοιπόν την κατάλληλη!

13. Gallery (προαιρετικά – αρχεία png, jpg ή gif, έως 5 ΜΒ το αρχείο)

Προσθέστε οπτικό υλικό εάν πιστεύετε ότι θα διευκολύνει το έργο της Κριτικής Επιτροπής και θα συμβάλει στην καλύτερη κατανόηση και αξιολόγηση της υποψηφιότητας.

14. Γραφήματα (προαιρετικά – αρχείο .pdf, έως 4 αρχεία, μέχρι 20MB το αρχείο)

Συμπεριλάβετε γραφήματα (σε pdf) εάν πιστεύετε ότι θα διευκολύνουν το έργο της Κριτικής Επιτροπής και θα συμβάλουν στην καλύτερη κατανόηση και αξιολόγηση της υποψηφιότητας.

15. Case Study Video Link (προαιρετικά – YouΤube, Vimeo, Wistia, Loom ή Facebook Video)

Προσθέστε το link με το video της υποψηφιότητάς σας. (https://www.youtube.com/watch?v=12345678 ή https://vimeo. com/12345678)

16. Links (προαιρετικά)

Προσθέστε ένα ή περισσότερα ενεργά links της υποψηφιότητάς σας. Υποχρεωτικά μόνο για την ενότητα 5. Podcasts.

17. Audio Link (Spotify, Google Podcasts, Apple Podcasts, Mix Cloud η άλλο)

Προσθέστε ένα (1) επεισόδιο της επιλογής σας, το οποίο θεωρείτε πιο αντιπροσωπευτικό της υποψηφιότητάς σας.

18. Link συνόλου επεισοδίων

Προσθέστε το ενεργό link του συνόλου των επεισοδίων της υποψηφιότητάς σας.

Αξιολόγηση Υποψηφιοτήτων

Κριτική Επιτροπή
Όλες οι υποψηφιότητες θα αξιολογηθούν από την Κριτική Επιτροπή. Η Διοργανώτρια Εταιρεία προβαίνει σε διαχωρισμό των κριτών σε ομάδες, διασφαλίζοντας ότι δεν υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων και ότι οι κριτές έχουν ένα λογικό όγκο υποψηφιοτήτων ο καθένας ώστε να προβούν σε ενδελεχή μελέτη και αξιολόγησή τους. Κανένας κριτής δεν γνωρίζει ποιοι άλλοι κριτές ανήκουν στην ίδια ομάδα αξιολόγησης, για λόγους διατήρησης της ανωνυμίας και για τη διασφάλιση της αμεροληψίας των αποτελέσματος. Η ψηφοφορία είναι μυστική και αυστηρά προσωπική, ώστε να διασφαλίζεται η αντικειμενικότητα των αποτελεσμάτων και να μην επηρεάζεται το μέλος της Κριτικής Επιτροπής από τις βαθμολογίες ή απόψεις άλλων.

Τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής ΔΕΝ βαθμολογούν:

  • Υποψηφιότητες που έχουν υποβληθεί από την εταιρεία/φορέα όπου εργάζονται.
  • Υποψηφιότητες που έχουν υποβληθεί από εταιρείες που συμμετέχουν στον ίδιο όμιλο εταιρειών με αυτές.
  • Υποψηφιότητες που έχουν υποβληθεί από τρίτη εταιρεία (π.χ. πελάτη) και αφορούν έργο/συναλλαγή/υπόθεση στην οποία συμμετείχε η εταιρεία στην οποία τα μέλη της Κριτική Επιτροπής εργάζονται

Τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής οφείλουν να αυτοεξαιρεθούν από τη βαθμολόγηση οποιασδήποτε άλλης συμμετοχής με την οποία έχουν κάποια σχέση, προβαίνοντας σε σχετική δήλωση στην online πλατφόρμα αξιολόγησης.

Κριτήρια Αξιολόγησης

Κάθε συμμετοχή θα αξιολογηθεί από πολλαπλά Μέλη της Κριτικής Επιτροπή, τα οποία θα βαθμολογήσουν (από το 0 έως το 100) με βάση τα ακόλουθα κριτήρια:

  • Αρχική ιδέα & Υλοποίηση (25% βαρύτητα)
    Αρχική ιδέα του έργου – σκοπός και τελική υλοποίηση.
  • Effectiveness & Use of the Platform (25% βαρύτητα)
    Το γενικό Effectiveness του έργου. Εάν κατάφερε να πιάσει τον επιθυμητό στόχο, καθώς και η αποτελεσματική χρήση της πλατφόρμας (όπου αυτό θεωρείται από τον συμμετέχοντα βασικό στοιχείο του έργου).
  • Αισθητική – User Experience (25% βαρύτητα)
    Συνολική σχεδιαστική προσέγγιση του έργου και επί μέρους στοιχεία χρηστικότητας και UX.
  • Λειτουργικότητα / Συμβατότητα (25% βαρύτητα)
    Συνολική σωστή λειτουργία του έργου, καθώς και επί μέρους (ενότητες / υπηρεσίες) λειτουργία και συμβατότητα, όπου αυτή απαιτείται (web browsers).
Κριτήρια αξιολόγησης για την ενότητα Podcasts
  • Παραγωγή (33% βαρύτητα)
    Εξετάζονται τα επιμέρους στοιχεία της παραγωγής για μια ευχάριστη ακρόαση, όπως ποιότητα ήχου, sound editing, sound mixing, μουσικό σήμα κ.λπ.
  • Περιεχόμενο (33% βαρύτητα)
    Εξετάζεται η ποιότητα του περιεχομένου και η αξία που προσδίδει στον ακροατή.
  • Overall Engagement (33% βαρύτητα)
    Εξετάζεται το κατά πόσο το περιεχόμενο και η παρουσίασή του κρατάνε το ενδιαφέρον του ακροατή ζωντανό.

Σύστημα Αξιολόγησης

  • Η αξιολόγηση γίνεται βάση των ανωτέρω κριτηρίων αξιολόγησης, τα οποία έχουν γνωστοποιηθεί τόσο στους συμμετέχοντες, όσο και στην Κριτική Επιτροπή.
  • Κάθε υποψηφιότητα αξιολογείται από το 0 έως το 100 (άριστα) με βάση τα ανωτέρω κριτήρια αξιολόγησης.
  • Η τελική βαθμολογία κάθε υποψηφιότητας είναι ο μέσος όρος που εξάγεται από τις βαθμολογίες κάθε κριτή. Αυτή είναι και η τελική βαθμολογία, η οποία επικυρώνεται και από τον Πρόεδρο της Κριτικής Επιτροπής.
  • Αφού ολοκληρωθεί το χρονικό διάστημα της αξιολόγησης και κλείσει πλέον η πλατφόρμα, ο μόνος που αποκτά πρόσβαση σε όλες τις επιμέρους αξιολογήσεις, τα σχόλια των κριτών καθώς και τις βαθμολογίες για κάθε υποψηφιότητα είναι ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, ο οποίος επικυρώνει τα αποτελέσματα και τη διαδικασία.

Κόστος Υποψηφιότητας

Από 1 – 4 υποψηφιότητες: 300 € η κάθε υποψηφιότητα + 24% Φ.Π.Α.

Από 5 υποψηφιότητες και άνω: 250 € η κάθε υποψηφιότητα + 24% Φ.Π.Α.

Από 10 υποψηφιότητες και άνω: 225 € η κάθε υποψηφιότητα + 24% Φ.Π.Α.

Από 21 υποψηφιότητες και άνω: 215 € η κάθε υποψηφιότητα + 24% Φ.Π.Α.

Από 41 υποψηφιότητες και άνω: 180 € η κάθε υποψηφιότητα + 24% Φ.Π.Α.

Από 61 υποψηφιότητες και άνω : 160 € η κάθε υποψηφιότητα + 24% Φ.Π.Α