Όροι συμμετοχής - Οδηγίες

Η διαδικασία αξιολόγησης, τα ζητούμενα και οι όροι συμμετοχής

ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΡΑΒΕΙΑ

PLATINUM AWARD

H ύψιστη διάκριση για τις ενότητες βραβείων Aνάπτυξη & Διαχείριση Περιεχομένου, Ενίσχυση της Εμπειρίας του Αναγνώστη, Ψηφιακή Επικοινωνία & Marketing, Υπηρεσία προς τους Διαφημιζόμενους. Απονέμεται στην υποψηφιότητα εκείνη της κάθε ενότητας, η οποία έχει συγκεντρώσει τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας από την Κριτική Επιτροπή, ανάμεσα στο σύνολο των υποψηφιοτήτων σε όλες τις κατηγορίες της συγκεκριμένης ενότητας.

DIGITAL MEDIA ΑGENCY OF THE YEAR

Το βραβείο θα απονεμηθεί στo Digital Media Agency που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους, οι οποίοι θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που έχει κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών σε όλες τις ενότητες. Πιο συγκεκριμένα, κάθε βραβείο (Gold – Silver – Bronze) θα λαμβάνει αντίστοιχους πόντους. Το Gold βραβείο 7 πόντους, το Silver βραβείο 3 πόντους και το Bronze βραβείο 1 πόντο.

DIGITAL PUBLICATION OF THE YEAR

Το βραβείο θα απονεμηθεί στο Digital Publication (portal, site, κ.α.) που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους, οι οποίοι θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που έχει κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών σε όλες τις ενότητες. Πιο συγκεκριμένα, κάθε βραβείο (Gold – Silver – Bronze) θα λαμβάνει αντίστοιχους πόντους. Το Gold βραβείο 7 πόντους, το Silver βραβείο 3 πόντους και το Bronze βραβείο 1 πόντο.

Ποιός μπορεί να δηλώσει υποψηφιότητα;

Στα Digital Media Awards 2018 μπορούν να δηλώσουν υποψηφιότητα όλες οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται, σχεδιάζουν να δραστηριοποιηθούν ή προμηθεύουν επιχειρήσεις στο χώρο των Ψηφιακών Εκδόσεων και εδρεύουν στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Ειδικότερα:

Στις Ενότητες 1 & 2: Δηλώνουν υποψηφιότητα οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα των Ψηφιακών εκδόσεων είτε ως Εκδοτικοί Οργανισμοί, είτε ως Service Providers (ανάπτυξη web / mobile sites, εφαρμογών κλπ.) με έργα που έχουν αναπτύξει ειδικά για ψηφιακές εκδόσεις.

Στην Ενότητα 3: Δηλώνουν υποψηφιότητα οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται ή συμμετέχουν σε ενέργειες επικοινωνίας και marketing στον τομέα των Ψηφιακών εκδόσεων είτε ως Εκδοτικοί Οργανισμοί, είτε ως Service Providers (ανάπτυξη web /mobile sites, εφαρμογών κ.λπ.), είτε ως Advertising / Marketing Agencies με υπηρεσίες ή ενέργειες που έχουν αναπτύξει για την επικοινωνία εκδόσεων στο ψηφιακό περιβάλλον.

Στην Ενότητα 4 & 5: Δηλώνουν υποψηφιότητα οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται ή συμμετέχουν σε ενέργειες επικοινωνίας και marketing στον τομέα των Ψηφιακών εκδόσεων είτε ως Εκδοτικοί Οργανισμοί, είτε ως Service Providers (ανάπτυξη web/ mobile sites, εφαρμογών κλπ), είτε ως Advertising / Marketing Agencies με υπηρεσίες ή ενέργειες που έχουν αναπτύξει για την επικοινωνία εκδόσεων στο ψηφιακό περιβάλλον, καθώς και διαφημιζόμενοι που έχουν αξιοποιήσει ψηφιακές εκδόσεις για επικοινωνιακούς και marketing λόγους.

Κάθε συμμετέχουσα εταιρεία έχει το δικαίωμα να υποβάλλει υποψηφιότητα σε όσες κατηγορίες επιθυμεί.

Στην κατηγορία New Entry δικαίωμα υποψηφιότητας έχουν όλες οι ψηφιακές εκδόσεις που εμφανίστηκαν στo online περιβάλλον από την 1/1/2017 έως τις 31/12/2017.

Η διοργάνωση διατηρεί το δικαίωμα, μετά την υποβολή των υποψηφιοτήτων, να συγχωνεύσει ή να ακυρώσει κατηγορίες, καθώς και να μεταφέρει υποψηφιότητες σε διαφορετικές κατηγορίες. Οι αποφάσεις και τα αποτελέσματα της Κριτικής Επιτροπής δεν αμφισβητούνται.

Υποβολή υποψηφιοτήτων

Για να θεωρηθεί έγκυρη μία υποψηφιότητα θα πρέπει μέχρι τις 23 Μαρτίου 2018:

  • Να επισκεφτείτε το site των βραβείων www.digitalmediaawards.gr και να συμπληρώσετε και να υποβάλετε την online αίτηση υποψηφιότητας.
  • Nα γίνει η κατάθεση του συνολικού ποσού υποψηφιότητας στους τραπεζικούς λογαριασμούς που θα σας υποδείξουμε και να σταλεί το αποδεικτικό κατάθεσης στο e-mail: fkiourtsidakis@boussias.com

Ζητούμενα για την υποβολή των υποψηφιοτήτων

Στην online αίτηση υποψηφιότητας θα σας ζητηθεί να απαντήσετε στα παρακάτω ζητούμενα:

1. Περιγραφή & στοιχεία υποψηφιότητας (έως 1.000 λέξεις)

Περιγράψτε την καινοτομία, το δημιουργικό, την χρήση της πλατφόρμας, τα στοιχεία που συνθέτουν την αξιολόγηση του έργου ανά ενότητα / κατηγορία καθώς και την αποτελεσματικότητα του έργου σας, αναφέροντας τους λόγους για τους οποίους πιστεύετε ότι θα πρέπει να βραβευθεί, στην συγκεκριμένη κατηγορία που συμμετέχει, λαμβάνοντας υπόψη και τα κριτήρια αξιολόγησης.

Χρησιμοποιείστε απλό κείμενο (Plain Text). Στο κείμενό σας μπορεί να περιλαμβάνεται link (π.χ. http://www.digitalmediaawards.gr)

2. Link

Προσθέστε το ενεργό URL της υποψηφιότητάς σας.

3. Screenshot

Προσθέστε το screenshot της υποψηφιότητάς σας (αρχείο .jpg έως 3ΜΒ).

4. Γραφήματα (προαιρετικά – αρχείο .pdf, έως 4 αρχεία, μέχρι 10MB το αρχείο)

Συμπεριλάβετε γραφήματα (σε pdf) εάν πιστεύετε ότι θα διευκολύνουν το έργο της Κριτικής Επιτροπής και θα συμβάλουν στην καλύτερη κατανόηση και αξιολόγηση της υποψηφιότητας.

5. Case Study Video (προαιρετικά – αρχείο .mp4, έως 1 αρχείο, έως 50MB)

Συμπεριλάβετε σύντομο βίντεο MP4, το οποίο θα συμβάλει στην καλύτερη κατανόηση και αξιολόγηση της υποψηφιότητάς σας.

Κόστος υποψηφιότητας

250€ + 24% Φ.Π.Α. ανά υποψηφιότητα
Πακέτο 5 υποψηφιοτήτων (1 δωρεάν υποψηφιότητα): 1.000€ + 24% Φ.Π.Α.
Πακέτο 10 υποψηφιοτήτων (2 δωρεάν υποψηφιότητες): 2.000€ + 24% Φ.Π.Α.

Σημ.: Κάθε συμμετέχουσα εταιρεία δικαιούται 2 δωρεάν συμμετοχές στην Τελετή Απονομής των βραβείων. Οι 2 δωρεάν προσκλήσεις ισχύουν για την εταιρεία που τιμολογείται, ανεξαρτήτως τον αριθμό των υποψηφιοτήτων.

Αξιολόγηση υποψηφιοτήτων

Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων από την κριτική επιτροπή, θα πραγματοποιηθεί από το κείμενο, το link και το screenshot που οι ίδιες οι εταιρείες έχουν υποβάλει στην online αίτηση υποψηφιότητας.

Μετά την υποβολή των υποψηφιοτήτων σας, θα λάβετε αποδεικτικό της υποβολής σας. Παρακαλούμε ελέγξτε το προσεκτικά και επικοινωνήστε μαζί μας σε περίπτωση που παρατηρήσετε κάποιο λάθος.

Η διοργάνωση και η κριτική επιτροπή δεν φέρει καμία ευθύνη για το περιεχόμενο και τυχόν ελλιπή στοιχεία των υποψηφιοτήτων. Μετά την αξιολόγηση της κριτικής επιτροπής, η διοργάνωση των βραβείων θα ενημερώσει τους συμμετέχοντες για τα αποτελέσματα.

Κριτήρια αξιολόγησης

  • Αρχική ιδέα & Υλοποίηση
    Αρχική ιδέα του έργου – σκοπός και τελική υλοποίηση.
  • Βέλτιστη Χρήση
    Βέλτιστη χρήση των επιπλέον κριτηρίων ανά ενότητα, αισθητική, ποιότητα, καθώς και η γενική εντύπωση του έργου σε σχέση με αντίστοιχα της αγοράς.
  • Effectiveness & Use of the Platform
    Το γενικό Effectiveness του έργου – Εάν κατάφερε να πιάσει τον επιθυμητό στόχο, καθώς και τη χρήση της πλατφόρμας όπου αυτό θεωρείται από τον συμμετέχοντα βασικό στοιχείο του έργου.
  • Αισθητική – User Experience
    Συνολική σχεδιαστική προσέγγιση του έργου και επί μέρους στοιχεία χρηστικότητας και UX
  • Λειτουργικότητα / Συμβατότητα
    Συνολική σωστή λειτουργία του έργου καθώς και επί μέρους (ενότητες / υπηρεσίες) λειτουργία και συμβατότητα όπου αυτή απαιτείται (web browsers)

Κριτική Επιτροπή

Η αξιολόγηση θα πραγματοποιηθεί από έγκριτη κριτική επιτροπή, η οποία αποτελείται από εμπειρογνώμονες του χώρου, καθηγητές Πανεπιστημίων και εκπροσώπους σχετικών φορέων. Σύντομα θα ανακοινωθούν τα ονόματα.

Διοργάνωση

Boussias Communications

Official Publication

Περιοδικό Marketing Week