Οι προηγούμενες διοργανώσεις

Δείτε τους νικητές της προηγούμενης διοργάνωσης, καθώς και στιγμιότυπα από τις Τελετές Απονομής

Digital Media Awards 2017

Σε Tempo OMD και gazzetta.gr οι υψηλότερες διακρίσεις των DIME 2017

Σε άκρως εορταστικό κλίμα πραγματοποιήθηκαν για 4η χρονιά τα Digital Media Awards 2017, συγκεντρώνοντας τους καλύτερους των Ψηφιακών Μέσων σε μια διοργάνωση. Μεγάλοι νικητές της βραδιάς αναδείχθηκαν η Tempo OMD Hellas και το gazzetta.gr της Liquid Media, αποσπώντας τις διακρίσεις «Digital Media Agency of the Year» και «Digital Publication of the Year» αντίστοιχα.

Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Digital Media Awards 2017.

To download this video click here.

Παρουσία όλης της αγοράς των digital media, πραγματοποιήθηκε χθες, Τετάρτη 24 Μαΐου στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, η Τελετή Απονομής των Digital Media Awards 2017. Πρόκειται για βραβεία τα οποία διοργανώνει το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications, με σκοπό να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις βέλτιστες πρακτικές και δουλειές στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα, για τέταρτη συνεχή χρονιά. H μεγάλη συμμετοχή και ο ενθουσιασμός που χαρακτήρισαν την τελετή απονομής των βραβείων, έδειξαν ξεκάθαρα την ανάγκη της αγοράς του Digital για μία διοργάνωση, η οποία αναδεικνύει το υψηλό επίπεδο καινοτομίας, καθώς και το κίνητρο της επιβράβευσης.

Στην τελετή απονομής, η οποία ξεκίνησε με ένα σύγχρονο dance act που ξεσήκωσε τους παρευρισκόμενους και με τον παρουσιαστή Παναγιώτη Χατζηδάκη να μεταδίδει live την έναρξη μέσω Facebook, παρευρέθηκαν περισσότερα από 400 υψηλόβαθμα στελέχη και βραβεύθηκαν τα έργα και οι πρωτοβουλίες που διακρίθηκαν από την αρμόδια Κριτική Επιτροπή των βραβείων, μέσω αδιάβλητης διαδικασίας. Ο ενθουσιασμός των στελεχών που ανέβηκαν στη σκηνή να παραλάβουν τα βραβεία τους, ήταν έκδηλος, ενώ το χιούμορ δεν έλειψε από τις ευχαριστήριες δηλώσεις. Χαιρετισμό απηύθυναν ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής καθ. Σέργιος Δημητριάδης και ο Θωμάς Σιωζόπουλος, Αντιπρόεδρος του ΔΣ της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου.

Έκπληξη της βραδιάς αποτέλεσαν τα δύο κορυφαία βραβεία, Media Publication of the Year, το οποίο απέσπασε το gazzetta.gr, και Media Agency of the Year, το οποίο απέσπασε η εταιρεία Tempo OMD Hellas. Τα συγκεκριμένα βραβεία απονεμήθηκαν για πρώτη φορά στα 4 χρόνια της διοργάνωσης. Επίσης, απονεμήθηκαν για πρώτη φορά και Platinum βραβεία, στην υποψηφιότητα εκείνη της κάθε ενότητας, η οποία συγκέντρωσε τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας από την Κριτική Επιτροπή, ανάμεσα στο σύνολο των υποψηφιοτήτων σε όλες τις κατηγορίες της συγκεκριμένης ενότητας.

Τα 4 Platinum βραβεία απέσπασαν: το VICE Greece για την Ανάπτυξη & Διαχείριση Περιεχομένου, το I like recipes για την Ενίσχυση της Εμπειρίας του Αναγνώστη, το Jeremy_Greecing powered by Wind για την Ψηφιακή Επικοινωνία & Μarketing, και τα Public στην ενότητα Βέλτιστες Ψηφιακές Υπηρεσίες προς τους Διαφημιζόμενους. Η βραδιά έκλεισε με ποτό στον εξωτερικό χώρο, χαλαρή διάθεση, ανταλλαγή απόψεων και συγχαρητήρια στους νικητές. Χορηγός των βραβείων είναι η Project Agora, Υποστηρικτές η MAD Inmedia και τη Xbots και Χορηγός ποτού η METAXA.

Δείτε φωτογραφίες στο flickr

«Τα DIME μπορούν πλέον να θεωρούνται θεσμός»

Ο Δρ. Σέργιος Δημητριάδης, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής της φετινής διοργάνωσης, αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στην αύξηση των υποψηφιοτήτων και στις δύο καινοτομίες των DIME 2017, δηλαδή τη θέσπιση του Platinum Award και των διακρίσεων Digital Media Agency of The Year και Digital Publication of The Year. Συγκεκριμένα, δήλωσε: «Τα DIME μπορούν να θεωρούνται πλέον θεσμός σε μια αγορά που έχει την ιδιαιτερότητα να συγκεντρώνει υποψηφιότητες από publishers, media και μέσω αυτών και από brands. Θα ήθελα να σας μεταφέρω μια φράση του CEO ενός digital agency της Αμερικής, ο οποίος περιέγραψε πολύ καλά τις αλλαγές που συντελούνται στο ψηφιακό οικοσύστημα.

Είπε λοιπόν ότι τα brands έχουν πια την τάση να γίνονται publishers, μέσω του content που δημιουργούν, οι publishers τείνουν να γίνουν agencies, καθώς δουλεύουν όλο και περισσότερο το native και αναπτύσσουν in house την απαραίτητη τεχνογνωσία, ενώ τα agencies μετασχηματίζονται σε tech companies, το οποίο εξηγείται από τις πολλές δυνατότητες της τεχνολογίας και από τη σύγκλιση του digital με το physical. Σε αυτό λοιπόν το οικοσύστημα, θα ήθελα να τονίσω ότι στα φετινά DIME είχαμε περισσότερες υποψηφιότητες από πέρυσι, περίπου 300 συνολικά από 60 εταιρείες, αλλά και μεγαλύτερη Κριτική Επιτροπή. Παρά τις περισσότερες υποψηφιότητες δόθηκαν λιγότερα βραβεία σε σχέση με πέρυσι, πιθανόν γιατί ο θεσμός ωριμάζει, η Κριτική Επιτροπή μπορεί να ήταν λίγο πιο απαιτητική και επίσης αυτό που οι διοργανωτές έχουν σωστά υιοθετήσει είναι ότι δεν δίνεται συστηματικά Gold, Silver, Bronze βραβείο σε κάθε κατηγορία, αν δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υποψηφιότητες».

«Fact checkers κατά των ψευδών ειδήσεων»

Χαιρετισμό απηύθυνε και ο Θωμάς Σιωζόπουλος, Αντιπρόεδρος του ΔΣ της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ), αναφερόμενος στα νέα βήματα που ετοιμάζει η Ένωση για τη στήριξη του ελληνικού διαδικτύου: «Τα δύο καινούρια πράγματα που σκεφτόμαστε να κάνουμε φέτος ως ΕΝΕΔ, είναι να χρησιμοποιήσουμε τον Κώδικα Δεοντολογίας που έχουμε φτιάξει, παράλληλα με έναν fact checker. Ένα μεγάλο πρόβλημα της αγοράς του ελληνικού διαδικτύου είναι οι ανέλεγκτες αναρτήσεις, τα ψέματα και γενικά ο χαοτικός τομέας των ειδήσεων που διακινείται στο internet.

Τα fact checkers θα δώσουν στα ελληνικά sites κάποια δόση αξιοπιστίας για να μπορούν να διαφοροποιηθούν από το Google και το Facebook, που εδώ που τα λέμε μας κλέβουν το ψωμί. Η αγορά δεινοπαθεί. Το Lobby προς την κυβέρνηση για να μας προστατέψει λίγο φορολογικά απέναντι σε Google και Facebook είναι ένα από τα μεγάλα καθήκοντά μας, καθώς το internet για να εξελιχθεί θέλει funding. Κλείνοντας θα ήθελα να πω ότι ένα άλλο θέμα το οποίο έχει πάρα πολύ ισχυρή επίδραση στη ζωή μας είναι το πώς εξελίσσεται το δημοσιογραφικό επάγγελμα. Γι’ αυτόν τον λόγο, η ΕΝΕΔ σκοπεύει να διοργανώσει άμεσα ένα συνέδριο για το μέλλον της δημοσιογραφίας».

Digital Media Awards 2016

Απονεμήθηκαν τα βραβεία στους καλύτερους των Digital Media

Με την παρουσία όλης της αγοράς των Digital Media, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016, στο Ble Azure, η Τελετή Απονομής των Digital Media Awards 2016. Τα βραβεία, τα οποία διοργανώνει το Marketing Week έχουν καθιερωθεί πλέον ως δημοφιλής θεσμός που έχει ως στόχο την ανάδειξη και την επιβράβευση βέλτιστων πρακτικών στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα.

Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Digital Media Awards 2016.

Having problems viewing this video click here.
To download this video click here.

Τα βραβεία διοργανώθηκαν και απονεμήθηκαν για Τρίτη συνεχή χρονιά και η μεγάλη συμμετοχή απέδειξε την ανάγκη που υπάρχει στην αγορά του Digital για μία διοργάνωση, η οποία αναδεικνύει το υψηλό επίπεδο καινοτομίας και τιμά τις αξιόλογες προσπάθειες. Στην τελετή απονομής, την οποία παρουσίασε ο Παναγιώτης Χατζηδάκης, παρευρέθηκαν περισσότερα από 400 υψηλόβαθμα στελέχη και βραβεύθηκαν τα έργα και οι πρωτοβουλίες που διακρίθηκαν από την κριτική επιτροπή. Πολυνίκης της εφετινής διοργάνωσης αναδείχθηκε η DPG που απέσπασε 13 βραβεία, ακολουθούμενη από την Liquid Media, η οποία έλαβε 12 διακρίσεις.

Digital Media Awards 2016 (.pdf) Δείτε φωτογραφίες στο flickr

Η πρόεδρος της κριτικής επιτροπής κ. Μπέττυ Τσακαρέστου, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, έκανε λόγο για το υψηλό επίπεδο των έργων που τέθηκαν προς αξιολόγηση και βράβευση. Στον εναρκτήριο χαιρετισμό της χαρακτήρισε την χρονιά που πέρασε «πολύ ενδιαφέρουσα για τα Digital Media» και στάθηκε ιδιαίτερα στις προκλήσεις που αντιμετώπισαν τα Μέσα και εξήρε τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίθηκαν. Όσον αφορά στην επιλογή των φετινών νικητών, η κ.Τσακαρέστου τόνισε ότι βραβεύθηκαν δουλειές που βρέθηκαν στην αιχμή της πραγματικότητας. H πρόεδρος της επιτροπής άδραξε την ευκαιρία για να αναφερθεί και στην έρευνα Digital News Report 2016 του Reuters Institute, η οποία δημοσιοποιήθηκε χθες και ανέδειξε ως κύριες τάσεις την περαιτέρω άνοδο του Mobile και την υποχώρηση του print.

Π.Βανικιώτης: «Το ραντεβού μίας αγοράς που προοδεύει παρά τις δυσκολίες»

Ο Συντονιστής των Βραβείων Περικλής Βανικιώτης αναφέρθηκε στα χαρακτηριστικά της φετινής διοργάνωσης ξεχωρίζοντας τη μεγάλη αύξηση των συμμετοχών: «Οι 250 και πλέον συμμετοχές σε ένα κομμάτι της αγοράς που βρίσκεται σε δύσκολη θέση είναι σίγουρα μεγάλη υπόθεση. Είναι ένας τομέας ο οποίος, εκτός τους ότι έχει πληγεί περισσότερο από την κρίση, έχει κληθεί να επενδύσει σε νέα στοιχεία όπως το Programmatic. Είναι πολύ ενθαρρυντικό, επομένως, να βλέπουμε τόσο αξιόλογες δουλειές από τους publishers που σηκώνουν τόσο μεγάλο βάρος. Παράλληλα, φέτος είδαμε περισσότερες και πολύ ποιοτικές δουλειές από τα Media Αgencies. Έπειτα, παρατηρήθηκε μεγάλη διασπορά, τόσο ποιοτικά όσο και ποσοτικά: Στα βραβεία συμμετείχαν σχεδόν όλοι οι μεγάλοι όμιλοι, ενώ είδαμε πολλά έργα που βγάζουν φρεσκάδα στην προσέγγισή τους και αποτελούν τη νέα γενιά. Επιπλέον, υποβλήθηκαν πολλές δουλειές που φωτογραφίζουν την υιοθέτηση τάσεων που κυριαρχούν διεθνώς, όπως το Native. Ποιοτικά θα στεκόμουν και σε κάτι άλλο: στο κομμάτι του περιεχομένου οι πιο ποιοτικές, καλοστημένες και πλούσιες δουλειές προήλθαν από σε τομείς όπως το Integrated reporting, τα longforms, κλπ. Εκεί δεν έχει σημασία μόνο το περιεχόμενο, αλλά και τρόπος παρουσίασης. Σε αυτά τα έργα αναδεικνύεται και η πλευρά την παραγωγής αλλά και η βελτιωμένη εμπειρία του χρήστη. Σημειώνω ότι ακόμη και οι δουλειές που δεν βραβεύθηκαν δικαιώνουν τους τίτλους των κατηγοριών βράβευσης. Όλα αυτά φωτογραφίζουν με τον καλύτερο τρόπο το γεγονός ότι τα Dime δεν είναι απλώς ένας θεσμός αλλά ένας θεσμός που αναδεικνύει όλες τις πλευρές του Publishing Industry. Τέλος, θα ήθελα να αναφερθώ στην άρτια τελετή απονομής και να συγχαρώ τους διοργανωτές, οι οποίοι κάνουν ό,τι καλύτερο ώστε να καθιερωθεί οριστικά αυτή η βραδιά ως το ραντεβού μίας αγοράς που παρά τις δυσκολίες προοδεύει και καινοτομεί».

Digital Media Awards 2015

Τα ψηφιακά Μέσα της Ελλάδας αποδεικνύουν την καινοτομία και αποτελεσματικότητά τους! Παρουσία όλης της αγοράς των digital media πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 3 Ιουνίου στο Balux Prive, η Τελετή Απονομής των Digital Media Awards 2015, μέσα σε μία κατάμεστη αίθουσα και σε κλίμα ενθουσιασμού και πανηγυρισμού.

Digital Media Awards 2015 (.pdf) Δείτε φωτογραφίες στο flickr

Τα Digital Media (Dime) Awards διοργανώνονται από το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications, με σκοπό να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις βέλτιστες πρακτικές και δουλειές στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα. H μεγάλη συμμετοχή και ο ενθουσιασμός που χαρακτήρισαν την τελετή απονομής των βραβείων, η οποία πραγματοποιήθηκε για δεύτερη χρονιά φέτος, έδειξαν ξεκάθαρα την ανάγκη της αγοράς του Digital για μία διοργάνωση, η οποία αναδεικνύει το υψηλό επίπεδο καινοτομίας, καθώς και το κίνητρο της επιβράβευσης.

Digital Media Awards 2014

Το υψηλό επίπεδο καινοτομίας που διαθέτει, έδειξε στις 19 Ιουνίου 2014 ο κλάδος των Ψηφιακών Εκδόσεων και Μέσων, στο πλαίσιο των Digital Media Awards 2014. H 1η στην Ελλάδα διοργάνωση αναγνώρισης των βέλτιστων πρακτικών του χώρου, έδωσε το δημιουργικό στίγμα μίας νεαρής, αλλά πολλά υποσχόμενης αγοράς.

Digital Media Awards 2014 (.pdf) Δείτε φωτογραφίες στο flickr

Η μεγάλη συμμετοχή και το ενθουσιώδες κλίμα που χαρακτήρισε την τελετή απονομής, έδειξαν ξεκάθαρα ότι η αγορά του digital είχε ανάγκη από μία διοργάνωση όπως τα Digital Media Awards. Στη φιλική αίθουσα του Gazarte, απονεμήθηκαν στις 19 Ιουλίου 2014 τα βραβεία των Digital Media Awards 2014, που σκοπό έχουν να αναγνωρίσουν και να επιβραβεύσουν τις βέλτιστες πρακτικές και δουλειές στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα. Όπως ανέφερε στον χαιρετισμό της και η Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, Μπέττυ Τσακαρέστου, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, η ανάδειξη της καινοτομίας και το κίνητρο της επιβράβευσης αποτελούν σημαντική ευκαιρία για τον κλάδο, βελτιώνουν τον ανταγωνισμό και οδηγούν στην περεταίρω ανάπτυξή του, μέσα από case studies που «θα αποτελέσουν οδηγό για όλους μας».

Διοργάνωση

Boussias Communications

Official Publication

Περιοδικό Marketing Week