Οι προηγούμενες διοργανώσεις

Δείτε τους νικητές της προηγούμενης διοργάνωσης, καθώς και στιγμιότυπα από τις Τελετές Απονομής

Digital Media Awards 2016

Απονεμήθηκαν τα βραβεία στους καλύτερους των Digital Media

Με την παρουσία όλης της αγοράς των Digital Media, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016, στο Ble Azure, η Τελετή Απονομής των Digital Media Awards 2016. Τα βραβεία, τα οποία διοργανώνει το Marketing Week έχουν καθιερωθεί πλέον ως δημοφιλής θεσμός που έχει ως στόχο την ανάδειξη και την επιβράβευση βέλτιστων πρακτικών στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα.

Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Digital Media Awards 2016.

Having problems viewing this video click here.
To download this video click here.

Τα βραβεία διοργανώθηκαν και απονεμήθηκαν για Τρίτη συνεχή χρονιά και η μεγάλη συμμετοχή απέδειξε την ανάγκη που υπάρχει στην αγορά του Digital για μία διοργάνωση, η οποία αναδεικνύει το υψηλό επίπεδο καινοτομίας και τιμά τις αξιόλογες προσπάθειες. Στην τελετή απονομής, την οποία παρουσίασε ο Παναγιώτης Χατζηδάκης, παρευρέθηκαν περισσότερα από 400 υψηλόβαθμα στελέχη και βραβεύθηκαν τα έργα και οι πρωτοβουλίες που διακρίθηκαν από την κριτική επιτροπή. Πολυνίκης της εφετινής διοργάνωσης αναδείχθηκε η DPG που απέσπασε 13 βραβεία, ακολουθούμενη από την Liquid Media, η οποία έλαβε 12 διακρίσεις.

Digital Media Awards 2016 (.pdf) Δείτε φωτογραφίες στο flickr

Η πρόεδρος της κριτικής επιτροπής κ. Μπέττυ Τσακαρέστου, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, έκανε λόγο για το υψηλό επίπεδο των έργων που τέθηκαν προς αξιολόγηση και βράβευση. Στον εναρκτήριο χαιρετισμό της χαρακτήρισε την χρονιά που πέρασε «πολύ ενδιαφέρουσα για τα Digital Media» και στάθηκε ιδιαίτερα στις προκλήσεις που αντιμετώπισαν τα Μέσα και εξήρε τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίθηκαν. Όσον αφορά στην επιλογή των φετινών νικητών, η κ.Τσακαρέστου τόνισε ότι βραβεύθηκαν δουλειές που βρέθηκαν στην αιχμή της πραγματικότητας. H πρόεδρος της επιτροπής άδραξε την ευκαιρία για να αναφερθεί και στην έρευνα Digital News Report 2016 του Reuters Institute, η οποία δημοσιοποιήθηκε χθες και ανέδειξε ως κύριες τάσεις την περαιτέρω άνοδο του Mobile και την υποχώρηση του print.

Π.Βανικιώτης: «Το ραντεβού μίας αγοράς που προοδεύει παρά τις δυσκολίες»

Ο Συντονιστής των Βραβείων Περικλής Βανικιώτης αναφέρθηκε στα χαρακτηριστικά της φετινής διοργάνωσης ξεχωρίζοντας τη μεγάλη αύξηση των συμμετοχών: «Οι 250 και πλέον συμμετοχές σε ένα κομμάτι της αγοράς που βρίσκεται σε δύσκολη θέση είναι σίγουρα μεγάλη υπόθεση. Είναι ένας τομέας ο οποίος, εκτός τους ότι έχει πληγεί περισσότερο από την κρίση, έχει κληθεί να επενδύσει σε νέα στοιχεία όπως το Programmatic. Είναι πολύ ενθαρρυντικό, επομένως, να βλέπουμε τόσο αξιόλογες δουλειές από τους publishers που σηκώνουν τόσο μεγάλο βάρος. Παράλληλα, φέτος είδαμε περισσότερες και πολύ ποιοτικές δουλειές από τα Media Αgencies. Έπειτα, παρατηρήθηκε μεγάλη διασπορά, τόσο ποιοτικά όσο και ποσοτικά: Στα βραβεία συμμετείχαν σχεδόν όλοι οι μεγάλοι όμιλοι, ενώ είδαμε πολλά έργα που βγάζουν φρεσκάδα στην προσέγγισή τους και αποτελούν τη νέα γενιά. Επιπλέον, υποβλήθηκαν πολλές δουλειές που φωτογραφίζουν την υιοθέτηση τάσεων που κυριαρχούν διεθνώς, όπως το Native. Ποιοτικά θα στεκόμουν και σε κάτι άλλο: στο κομμάτι του περιεχομένου οι πιο ποιοτικές, καλοστημένες και πλούσιες δουλειές προήλθαν από σε τομείς όπως το Integrated reporting, τα longforms, κλπ. Εκεί δεν έχει σημασία μόνο το περιεχόμενο, αλλά και τρόπος παρουσίασης. Σε αυτά τα έργα αναδεικνύεται και η πλευρά την παραγωγής αλλά και η βελτιωμένη εμπειρία του χρήστη. Σημειώνω ότι ακόμη και οι δουλειές που δεν βραβεύθηκαν δικαιώνουν τους τίτλους των κατηγοριών βράβευσης. Όλα αυτά φωτογραφίζουν με τον καλύτερο τρόπο το γεγονός ότι τα Dime δεν είναι απλώς ένας θεσμός αλλά ένας θεσμός που αναδεικνύει όλες τις πλευρές του Publishing Industry. Τέλος, θα ήθελα να αναφερθώ στην άρτια τελετή απονομής και να συγχαρώ τους διοργανωτές, οι οποίοι κάνουν ό,τι καλύτερο ώστε να καθιερωθεί οριστικά αυτή η βραδιά ως το ραντεβού μίας αγοράς που παρά τις δυσκολίες προοδεύει και καινοτομεί».

Digital Media Awards 2015

Τα ψηφιακά Μέσα της Ελλάδας αποδεικνύουν την καινοτομία και αποτελεσματικότητά τους! Παρουσία όλης της αγοράς των digital media πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 3 Ιουνίου στο Balux Prive, η Τελετή Απονομής των Digital Media Awards 2015, μέσα σε μία κατάμεστη αίθουσα και σε κλίμα ενθουσιασμού και πανηγυρισμού.

Digital Media Awards 2015 (.pdf) Δείτε φωτογραφίες στο flickr

Τα Digital Media (Dime) Awards διοργανώνονται από το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications, με σκοπό να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις βέλτιστες πρακτικές και δουλειές στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα. H μεγάλη συμμετοχή και ο ενθουσιασμός που χαρακτήρισαν την τελετή απονομής των βραβείων, η οποία πραγματοποιήθηκε για δεύτερη χρονιά φέτος, έδειξαν ξεκάθαρα την ανάγκη της αγοράς του Digital για μία διοργάνωση, η οποία αναδεικνύει το υψηλό επίπεδο καινοτομίας, καθώς και το κίνητρο της επιβράβευσης.

Digital Media Awards 2014

Το υψηλό επίπεδο καινοτομίας που διαθέτει, έδειξε στις 19 Ιουνίου 2014 ο κλάδος των Ψηφιακών Εκδόσεων και Μέσων, στο πλαίσιο των Digital Media Awards 2014. H 1η στην Ελλάδα διοργάνωση αναγνώρισης των βέλτιστων πρακτικών του χώρου, έδωσε το δημιουργικό στίγμα μίας νεαρής, αλλά πολλά υποσχόμενης αγοράς.

Digital Media Awards 2014 (.pdf) Δείτε φωτογραφίες στο flickr

Η μεγάλη συμμετοχή και το ενθουσιώδες κλίμα που χαρακτήρισε την τελετή απονομής, έδειξαν ξεκάθαρα ότι η αγορά του digital είχε ανάγκη από μία διοργάνωση όπως τα Digital Media Awards. Στη φιλική αίθουσα του Gazarte, απονεμήθηκαν στις 19 Ιουλίου 2014 τα βραβεία των Digital Media Awards 2014, που σκοπό έχουν να αναγνωρίσουν και να επιβραβεύσουν τις βέλτιστες πρακτικές και δουλειές στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα. Όπως ανέφερε στον χαιρετισμό της και η Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, Μπέττυ Τσακαρέστου, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, η ανάδειξη της καινοτομίας και το κίνητρο της επιβράβευσης αποτελούν σημαντική ευκαιρία για τον κλάδο, βελτιώνουν τον ανταγωνισμό και οδηγούν στην περεταίρω ανάπτυξή του, μέσα από case studies που «θα αποτελέσουν οδηγό για όλους μας».

Διοργάνωση

Boussias Communications

Official Publication

Περιοδικό Marketing Week

Χορηγός

To Project Agora δημιούργησε και διαχειρίζεται το μεγαλύτερο δίκτυο programmatic marketplaces στην περιοχή της Κεντρικής, Ανατολικής και Νότιας Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής. Σήμερα, υποστηρίζει 350 κορυφαίους τοπικούς εκδότες να απλουστεύσουν τον τρόπο που διαχειρίζονται το διαφημιστικό τους inventory και να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους από αυτό.
Για διαφημιστές και διαφημιζόμενους προσφέρει μία απόλυτα στοχευμένη λύση για αποτελεσματική επικοινωνία με τα κοινά που τους ενδιαφέρουν, σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον το οποίο μεγιστοποιεί την αξία του brand και της επένδυσής τους.
Το Project Agora είναι μία εταιρεία του ομίλου TDG, υποστηριζόμενη από το επενδυτικό fund Venture Friends.

Υποστηρικτές

Χορηγός Ποτού