Digital Media Awards

Τα Digital Media Awards καλούν για συμμετοχή το σύνολο των παρόχων περιεχομένου που δραστηριοποιούνται στο χώρο των διαδικτυακών εκδόσεων ανεξαρτήτως πλατφόρμας

1. Ανάπτυξη & Διαχείριση Περιεχομένου

Βραβεία για τις βέλτιστες πρακτικές στην ανάπτυξη & διαχείριση περιεχομένου.

1.1 Best Original Reporting

Προβολή / παρουσίαση / συνολική κάλυψη είδησης ή γεγονότος (π.χ. Mundial, Εκλογές ή Premier League). Βραβεύεται το περιεχόμενο.

1.2 Integrated Reporting (Text – Photo – Audio)

Προβολή / παρουσίαση / συνολική κάλυψη μοναδικού ειδησεογραφικού περιεχομένου με χρήση πολλαπλών formats (π.χ. εκλογές, Μundial). Βραβεύεται η χρήση πολλαπλών μέσων και formats.

1.3 Cross Platform Content (Web, Mobile, App)

Συνδυαστική προβολή / παρουσίαση περιεχομένου σε δύο τουλάχιστον ψηφιακές πλατφόρμες (Web, Mobile Site, Mobile App, Smart TV Apps).

1.4 Best Use of Multimedia Features (Video – Photography)

Δημιουργική αξιοποίηση των Multimedia χαρακτηριστικών οποιαδήποτε ψηφιακής πλατφόρμας για την υποστήριξη περιεχομένου με Video ή περιεχομένου με φωτογραφικό υλικό.

1.5 Best Editorial – Best Column

Βραβεύονται μόνιμες ενότητες περιεχομένου (αρθρογραφία), ή στήλες.

1.6 Best Reader Interaction (Community Management)

Βραβεύεται η καλύτερη διαχείριση ψηφιακής κοινότητας.

1.7 Best Only Web / Mobile Video Channel

Βραβεύεται η αξιοποίηση του web / mobile / smart tv / περιβάλλοντος για την ανάπτυξη ξεχωριστής πλατφόρμας μοναδικού περιεχομένου σε video format (όχι αναμετάδοση τηλεοπτικού προγράμματος – Web / Mobile Channel).

1.8 Best Only Web / Mobile Video Series

Βραβεύεται η αξιοποίηση του web / mobile / smart TV / περιβάλλοντος για την ανάπτυξη μοναδικού περιεχομένου (όχι αναμετάδοση τηλεοπτικής εκπομπής ή σειράς) περιεχομένου σε video format (Web / Mobile Channel).

2. Εμπειρία του Αναγνώστη

Βραβεία για τις βέλτιστες πρακτικές με σκοπό την ενίσχυση της Εμπειρίας του Αναγνώστη (Readers Services / User Experience).

2.1 Best Mobile Edition

Ψηφιακή έκδοση ή προσαρμογή ειδησεογραφικού περιεχομένου / αρθρογραφίας στο mobile περιβάλλον (mobile έκδοση website ή ανεξάρτητη mobile έκδοση).

2.2 Best Responsive Site

Ψηφιακή έκδοση ή προσαρμογή ειδησεογραφικού περιεχομένου / αρθρογραφίας με ενιαίο σχεδιασμό για Web και mobile περιβάλλον (Responsive design για mobile έκδοση website ή ανεξάρτητη mobile έκδοση).

2.3 Best Tablet Edition

Ψηφιακή έκδοση ή προσαρμογή ειδησεογραφικού περιεχομένου / αρθρογραφίας σε tablet edition (tablet έκδοση website ή ανεξάρτητη tablet έκδοση).

2.4 Best App (Smartphone or Tablet)

Ψηφιακή έκδοση ή προσαρμογή ειδησεογραφικού περιεχομένου / αρθρογραφίας μέσω ξεχωριστής εφαρμογής (Application) στο mobile περιβάλλον (Smartphones ή Tablets).

2.5 Best Home Page

Σχεδιαστική διαδραστική προσέγγιση της αρχικής “σελίδας” για Web Sites ή Mobile Sites περιεχομένου.

2.6 Research & Measurement Award

Ενέργειες ή η υπηρεσίες ενός Web ή Mobile Site περιεχομένου που αφορά στη συμμετοχή / συμβολή του σε δημοσκοπήσεις / έρευνες με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών / πελατών ή την βελτίωση των υπηρεσιών στο ψηφιακό περιβάλλον ή την κάλυψη ενός γεγονότος.

2.7 Best Reader Tool

Ξεχωριστές εφαρμογές που αποτελούν μέρος των λειτουργιών ενός Web ή Mobile Site περιεχομένου και στοχεύουν στην ενίσχυση του συνόλου των υπηρεσιών του προς τον επισκέπτη / χρήστη (Widgets).

2.8 Best Personalized Service

Ξεχωριστές υπηρεσίες ή εφαρμογές που αποτελούν μέρος των λειτουργιών ενός Web ή Mobile Site περιεχομένου και στοχεύει στην ενίσχυση των προσωποποιημένων υπηρεσιών προς τον επισκέπτη.

2.9 Best Smart TV Content App

Ειδική έκδοση ή προσαρμογή ειδησεογραφικού περιεχομένου / αρθρογραφίας μέσω ξεχωριστής εφαρμογής (Application) σε περιβάλλον Smart TV.

2.10 Best Outstanding New Project / Product

Βραβεύεται η καλύτερη καινούρια ενότητα πρωτότυπου περιεχομένου η προσαρμογής διεθνούς project (ανεξαρτήτως format).

2.11 Best Special Issue

Καλύτερη ειδική έκδοση για B2B και B2B (ειδικό report, microsite εκπομπής, White Paper, Κατάλογος κ.λπ.)

3. Ψηφιακή Επικοινωνία & Μarketing

Βραβεία για τις βέλτιστες πρακτικές στην Ψηφιακή Επικοινωνία και το Marketing.

3.1 Best Use of Facebook

Διαχείριση / χρήση του Facebook για την επικοινωνία Web ή Mobile ή Tablet έκδοσης ψηφιακού περιεχομένου (στρατηγική περιεχομένου – διάδραση με τους χρήστες – λειτουργία του Facebook ως επιπλέον καναλιού τροφοδότησης / επικοινωνίας περιεχομένου και υπηρεσιών).

3.2 Best Use of Twitter

Διαχείριση / χρήση του Twitter για την επικοινωνία Web ή Mobile ή Tablet έκδοσης ψηφιακού περιεχομένου (στρατηγική περιεχομένου – διάδραση με τους χρήστες – λειτουργία του twitter ως επιπλέον καναλιού τροφοδότησης / επικοινωνίας περιεχομένου και υπηρεσιών).

3.3 Best Use of Instagram

Διαχείριση / χρήση του Instagram για την επικοινωνία Web ή Mobile ή Tablet έκδοσης ψηφιακού περιεχομένου (στρατηγική περιεχομένου – διάδραση με τους χρήστες – λειτουργία του instagram ως επιπλέον καναλιού τροφοδότησης / επικοινωνίας περιεχομένου και υπηρεσιών).

3.4 Best Use of YouTube

Διαχείριση / χρήση του Youtube για την επικοινωνία Web ή Mobile ή Tablet έκδοσης ψηφιακού περιεχομένου (στρατηγική περιεχομένου – διάδραση με τους χρήστες – λειτουργία του YouTube ως επιπλέον καναλιού τροφοδότησης / επικοινωνίας περιεχομένου και υπηρεσιών – ειδικό κανάλι, ενέργειες πάνω στο Youtube).

3.5 Best Social Media Marketing

Συνολικά επικοινωνιακή πολιτική, μέσω social networks και community sites, (Facebook, Twitter, YouTube, Instagram κ.α) για την προώθηση του περιεχομένου, των υπηρεσιών ή του brand μίας έκδοσης στο ψηφιακό περιβάλλον.

3.6 Best e-newsletter

Ηλεκτρονικά newsletters ψηφιακής έκδοσης.

3.7 Best Launch & Re-launch Campaign

Επικοινωνιακές καμπάνιες για το λανσάρισμα ή το επαναλανσάρισμα ψηφιακών εκδόσεων.

3.8 Best Engagement Strategy

Στρατηγική ή σύνολο ενεργειών που αφορά στην καλύτερη εμπλοκή των επισκεπτών με την ψηφιακή έκδοση συνολικά (brand, περιεχόμενο, υπηρεσίες).

3.9 Best Public Service / CSR Award

Υπηρεσίες / ενέργειες με σκοπό την ανάδειξη της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του ψηφιακού μέσου.

3.10 Best Use of Innovative Social Medium

Καλύτερη χρήση / υιοθέτηση καινούριου Social Medium ή καινοτόμου format (π.χ. Vine, Periscope, Snapchat).

4. Υπηρεσίες προς τους Διαφημιζόμενους

Βραβεία για τις βέλτιστες ψηφιακές υπηρεσίες προς τους διαφημιζόμενους.

4.1 Best Innovative Service

Καινοτόμες υπηρεσίες προς τους διαφημιζόμενους.

4.2 Best Native Advertising

Ενέργειες Marketing προς διαφημιζόμενους που στηρίζονται αποκλειστικά στο περιεχόμενο και φιλοξενούνται σε άρθρα ή κατηγορίες των publishing web / mobile sites ή στα αντίστοιχα apps.

4.3 Best Content Marketing

Ενέργειες Marketing που στηρίζονται στο περιεχόμενο και αποτελούν ξεχωριστές ενότητες περιεχομένου ή microsites ως υπηρεσία προς τους διαφημιζόμενους ή ως αυτοαναφορικές ενέργειες marketing από digital publishing properties.

4.4 Creative Use of Μedia

Δημιουργική χρήση του μέσου για επικοινωνιακές ενέργειες / cross media campaigns (Contribution).

4.5 Creative Use of Innovative Formats

Δημιουργική χρήση Innovative Formats για επικοινωνιακές ενέργειες.

4.6 Best Effectiveness Campaign

Αποτελεσματικές καμπάνιες σε ψηφιακά μέσα (ή μέσο) ανεξαρτήτως περιβάλλοντος (Web, Smarthphones, Tablet). Θα πρέπει να δοθούν ποσοτικά στοιχεία και αποτελέσματα.

4.7 Best Commercial Use of Data

Αποτελεσματική χρήση των δεδομένων που προκύπτουν από τη χρήση digital publishing properties για τη βελτιστοποίηση επικοινωνιακών ενεργειών (Real Time Advertising, Cross Media Marketing κ.α.).

4.8 Best Tablet or Mobile Αdvertising

Αποτελεσματικές καμπάνιες σε περιβάλλον mobile (tablet editions, mobile editions).

5. Ειδικά βραβεία

5.1 Best Local News Site

Τοπικού γεωγραφικού ενδιαφέροντος Web / Mobile Sites περιεχομένου.

5.2 Best New Entry

Πρωτοεμφανιζόμενα Web / Mobile Sites περιεχομένου (2016).

5.3 Best Vertical / Thematic Blogs

Θεματικά Blogs – προσωπικά ή ομάδων bloggers – ανεξαρτήτου ενότητας (π.χ. fashion, food, family).

5.4 Best Vertical / Thematic Sites

Θεματικά Web / Mobile Sites – ανεξάρτητα ή ομίλων εκδόσεων – ή ενότητες media sites. Ενδεικτικές κατηγορίες:

  • Τεχνολογία
  • Επιχειρηματικότητα
  • Τουρισμός
  • Ποδόσφαιρο
  • Βιβλίο
  • Παιδί
  • Φαγητό
  • Μόδα
  • Web Radio
  • Άλλα

5.5 Non Publisher Media Site

Content Web / Mobile sites από φορείς ή διαφημιζόμενους για διαφημιστικούς ή άλλους λόγους.

Διοργάνωση

Boussias Communications

Official Publication

Περιοδικό Marketing Week

Χορηγός

To Project Agora δημιούργησε και διαχειρίζεται το μεγαλύτερο δίκτυο programmatic marketplaces στην περιοχή της Κεντρικής, Ανατολικής και Νότιας Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής. Σήμερα, υποστηρίζει 350 κορυφαίους τοπικούς εκδότες να απλουστεύσουν τον τρόπο που διαχειρίζονται το διαφημιστικό τους inventory και να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους από αυτό.
Για διαφημιστές και διαφημιζόμενους προσφέρει μία απόλυτα στοχευμένη λύση για αποτελεσματική επικοινωνία με τα κοινά που τους ενδιαφέρουν, σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον το οποίο μεγιστοποιεί την αξία του brand και της επένδυσής τους.
Το Project Agora είναι μία εταιρεία του ομίλου TDG, υποστηριζόμενη από το επενδυτικό fund Venture Friends.

Υποστηρικτές

Χορηγός Ποτού